Дата уроку : 15.02.2024 р.
Тема уроку : Самостійна робота.
1.
∆АВС подібний ∆А1В1С1, АС = 8 см, А1В1 =12 см, В1С1
=14 см, А1С1= 16 см. Знайдіть сторони АВ і ВС.
а) 24 см, 28 см; б) 6 см, 7 см; в) 14 см, 16 см.
2.
∆АВС подібний ∆А1В1С1, АВ = 7 см, ВС = 6 см, АС = 5 см. Знайдіть периметр
трикутника A1B1C1, якщо В1С1
= 2 см.
а) 6 см; б) 24 см; в) 36 см.
3. У трикутнику АВС пряма МК, паралельна
стороні ВС, перетинає сторону АВ в точці М, а сторону АС в точці К. Знайти МК,
якщо АК=12см, КС=4 см, ВС=24см.
4. Продовження бічних сторін АВ і CD трапеції ABCD перетинаються в точці М, DC : CM = 3 : 5, EC — менша основа трапеції. Знайдіть основи трапеції, якщо їх сума дорівнює 26 см.
5.
Знайдіть відрізки, на які діляться діагоналі рівнобічної трапеції,
основи якої дорівнюють 5 см та 35 см, а довжина діагоналі 24см.
Дата уроку : 13.02.2024 р.
Тема уроку : Розв"язування задач.
Дата уроку : 03.06.22
Тема уроку : Повторення.
Пройти тест , прислати фотозвіт : https://onlinetestpad.com/ua/testview/138586-teorema-p%D1%96fagora-geometr%D1%96ya-8-klas
Дата уроку : 31.05.22
Тема уроку : Повторення .
Виконати задачі : 743, 745, 748 ст. 228
Дата уроку : 27.05.22
Тема уроку : Підсумкова контрольна робота
Дата уроку : 22.04.22
Тема уроку : Контрольна робота № 4
1.
Висота паралелограма ділить сторону, до якої вона
проведена, на відрізки завдовжки
2.
Знайдіть три невідомі кути опуклого п'ятикутника, якщо
вони рівні між собою, а градусна міра кожного з двох інших кутів дорівнює 105°.
3.
Знайдіть площу рівнобедреної трапеції з основами
4.
Площа рівнобедреного трикутника з кутом при основі 30°
дорівнює 64 корнів із 3 см2. Знайдіть сторони трикутника.
Домашнє завдання : виконати контрольну роботу.
Дата уроку : 15.04.22
Тема уроку : Метод площ .
Повторити параграф 18 , виконати задачі на ст. 193 : 1,2,3,4.
Дата уроку : 08.04.22
Тема уроку : Розв"язування задач на використання теореми про відношення площ подібних трикутників.
Дата уроку : 05.04.22
Тема уроку : Відношення площ подібних трикутників.
Домашнє завдання : переглянути відео , орпацювати параграф 18 , написати та вивчити конспект , виконати вправу 616.
Дата уроку : 01.04.22
Тема уроку : Розв"язування задач на обчислення площі трапеції.
Домашнє завдання : повторити параграфи 17.2 та 17.3 , написати задачі та виконати вправу 584.
Дата уроку : 29.03.22
Тема уроку : Площа трапеції .
Домашнє завдання : переглянути відео, опрацювати параграфи 17.2 та 17.3 , написати та вивчити конспект.
Дата уроку : 25.03.22
Тема уроку : Самостійна робота
Варіант 1 |
Варіант 2 |
|
1) Обчисліть площу трикутника
зі стороною с і висотою h, проведеної до цієї сторони,
якщо |
||
с= 8 дм , h= 11дм |
с= 10дм, h=9дм |
|
2) Обчисліть площу
рівностороннього трикутника, якщо його
периметр дорівнює |
||
12 см |
16 см |
|
3) Обчисліть площу прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють |
||
9 см і 12 см |
10 см і 24 см |
|
4) Обчисліть площу ромба, якщо
його діагоналі дорівнюють |
||
5
см і 12 см |
10 см і 8 см |
|
5) Знайдіть сторону
рівностороннього трикутника, якщо його площа дорівнює |
||
18см2 |
24см2 |
|
6 ) Обчисліть
площу рівнобедреного прямокутного трикутника, гіпотенуза якого дорівнює |
||
10 см |
12 см |
Домашнє завдання : виконати самостійну роботу.
Дата уроку : 22.03.22
Тема уроку : Розв"язування задач на обчислення площі
трикутника.
Домашнє завдання : переглянути відео ,повторити парараф 17.1, написати конспект , виконати впр.576
Дата уроку : 18.03.22
Тема уроку : Площа трикутника.
Домашнє завдання : переглянути відео , опрацювати парараф 17.1, написати конспект та вивчити формули , виконати впр.574
Дата уроку : 25.02.22
Тема уроку : Розв"язування задач на обчислення площі
прямокутника та паралелограма.
Домашнє завдання : переглянути відео , повторити парараф 16 та виконати впр.551
Дата уроку :08.02.22
Тема уроку : Многокутник і його елементи.
Многокутник і його елементи. Опуклі і неопуклі многокутники
Ламана — це фігура, яка складається з певної кількості точок і відрізків, що послідовно їх сполучають.
Точки називаються вершинами ламаної, а відрізки — ланками ламаної.
Проста ламана — це ламана, котра не має самоперетинань.
Довжина ламаної — сума довжин її ланок.
Сторони ламаної не менші від довжини відрізка, що з'єднує його кінці.
Замкнута ламана — ламана, у якої збігаються кінці.
Многокутник — це проста замкнута ламана. Вершини ламаної називаються вершинами многокутника, ланки ламаної — сторонами многокутника.
text-indent: 1cm;" align="JUSTIFY">Діагоналі многокутника — це відрізки, що з'єднують несусідні вершини многокутника.
n-кутник— це многокутник з n вершинами.
Плоский многокутник — скінченна частина площини, обмежена многокутником.
Опуклий многокутник — многокутник, що лежить в одній півплощині щодо будь-якій прямої, яка містить його сторону.
Внутрішній кут опуклого многокутника при даній вершині — це кут між його сторонами, що сходяться в цій вершині.
Будь-який кут опуклого многокутника менший за 180°. Сума кутів опуклого n-кутника дорівнює 180°(n – 2) . Зовнішній кут опуклого многокутника — кут, суміжний внутрішньому куту многокутника при даній вершині.
Сума кутів опуклого многокутника
Сума зовнішніх кутів опуклого n-кутника, узятих по одному при кожній вершині, за будь-якого n дорівнює 360°.
Вписані і описані многокутники
Многокутник називається вписаним у коло, якщо всі його вершини лежать на деякому колі.
Многокутник називається описаним навколо кола, якщо всі його сторони дотикаються деякого кола.
Домашнє завдання : переглянути відео, опрацювати параграф 15 , написати конспект ( теорія+ задачі) та виконати вправи № 515, 517
Дата уроку :11.02.22
Тема уроку : Розв"язування задач на застосування поняття многокутника
Домашнє завдання : , повторити параграф 15, ознайомитись із задачами, написати конспект та виконати вправи № 521(в), 520
Немає коментарів:
Дописати коментар