фізика , 7 кл, 2022/2023

Дистанційне навчання з геометрії для учнів 8 кл 2023-2024 н.р.

 

        Дата уроку : 15.02.2024 р.

Тема уроку : Самостійна робота. 


1.  ∆АВС подібний ∆А1В1С1, АС = 8 см, А1В1 =12 см, В1С1 =14 см, А1С1= 16 см. Знайдіть сторони АВ і ВС.

а) 24 см, 28 см;        б) 6 см, 7 см;       в) 14 см, 16 см.

2.  ∆АВС подібний  ∆А1В1С1, АВ = 7 см, ВС = 6 см, АС = 5 см. Знайдіть периметр трикутника  A1B1C1, якщо В1С1 = 2 см.

а) 6 см;  б) 24 см;     в) 36 см.


3.   У трикутнику АВС пряма МК, паралельна стороні ВС, перетинає сторону АВ в точці М, а сторону АС в точці К. Знайти МК, якщо АК=12см,  КС=4 см, ВС=24см.

4.  Продовження бічних сторін АВ і CD трапеції ABCD перетина­ються в точці М, DC : CM = 3 : 5, EC — менша основа трапеції. Знайдіть основи трапеції, якщо їх сума дорівнює 26 см.

5.  Знайдіть відрізки, на які діляться діагоналі рівнобічної трапеції, основи якої дорівнюють 5 см та 35 см, а довжина діагоналі 24см.

 







        Дата уроку : 13.02.2024 р.

Тема уроку : Розв"язування задач.




Завдання : повторити параграф 12, перегянути відео та виконати впр.  399, 401.










        Дата уроку : 03.06.22

Тема уроку : Повторення. 

Пройти тест , прислати фотозвіт : https://onlinetestpad.com/ua/testview/138586-teorema-p%D1%96fagora-geometr%D1%96ya-8-klas



  

     Дата уроку : 31.05.22

Тема уроку : Повторення .

Виконати задачі : 743, 745, 748 ст. 228



     Дата уроку : 27.05.22

Тема уроку : Підсумкова  контрольна робота 



     Дата уроку : 22.04.22

Тема уроку : Контрольна робота № 4 

 

1.     Висота паралелограма ділить сторону, до якої вона проведена, на відрізки завдовжки 3 см і 14 см. Знайдіть цю висоту, якщо площа паралелограма дорівнює 340 см2.

2.     Знайдіть три невідомі кути опуклого п'ятикутника, якщо вони рівні між собою, а градусна міра кожного з двох інших кутів дорівнює 105°.

3.     Знайдіть площу рівнобедреної трапеції з основами 12 см і 22 см і бічною стороною 13 см.

4.     Площа рівнобедреного трикутника з кутом при основі 30° дорів­нює 64 корнів із 3 см2. Знайдіть сторони трикутника.

 

Домашнє завдання : виконати контрольну роботу.




 Дата уроку : 15.04.22

Тема уроку : Метод площ .

  Повторити параграф 18 , виконати задачі на ст. 193 : 1,2,3,4.


 Дата уроку : 08.04.22

Тема уроку : Розв"язування задач на використання теореми про відношення площ подібних трикутників.



Дата уроку : 05.04.22

Тема уроку :  Відношення площ подібних трикутників.






Домашнє завдання : переглянути відео , орпацювати параграф 18 , написати та вивчити конспект , виконати вправу 616.


Дата уроку : 01.04.22

Тема уроку : Розв"язування задач на обчислення площі трапеції.





Домашнє завдання : повторити  параграфи 17.2 та 17.3 , написати задачі та виконати вправу 584.




 Дата уроку : 29.03.22

Тема уроку : Площа трапеції .




Домашнє завдання : переглянути відео, опрацювати параграфи 17.2 та 17.3 , написати та вивчити конспект.


Дата уроку : 25.03.22

Тема уроку :  Самостійна робота 


Варіант 1

Варіант 2

1)    Обчисліть площу трикутника зі стороною  с  і висотою h, проведеної до цієї сторони, якщо

с= 8 дм , h= 11дм

с= 10дм, h=9дм

2)    Обчисліть площу рівностороннього трикутника, якщо його  периметр дорівнює

12 см

16 см

3)    Обчисліть площу  прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють

9 см і 12 см

10 см і 24 см

4)    Обчисліть площу ромба, якщо його діагоналі дорівнюють

5 см і 12 см

10  см і 8 см

5)    Знайдіть сторону рівностороннього трикутника, якщо його площа дорівнює

18см2

24см2

6 )  Обчисліть площу рівнобедреного прямокутного трикутника, гіпотенуза якого дорівнює

10 см

12 см

 

Домашнє завдання : виконати самостійну роботу.



Дата уроку : 22.03.22

Тема уроку : Розв"язування задач на обчислення площі

                        трикутника.






Домашнє завдання : переглянути відео ,повторити   парараф 17.1, написати конспект  , виконати впр.576







Дата уроку : 18.03.22

Тема уроку : Площа трикутника.






Домашнє завдання : переглянути відео , опрацювати  парараф 17.1, написати конспект та вивчити формули  , виконати впр.574



 Дата уроку : 25.02.22

Тема уроку :  Розв"язування задач на обчислення площі

                            прямокутника та паралелограма.




Домашнє завдання : переглянути відео , повторити парараф 16 та виконати впр.551






Дата уроку :08.02.22

Тема уроку : Многокутник і його елементи.





Многокутник і його елементи. Опуклі і неопуклі многокутники

Ламана — це фігура, яка складається з певної кількості точок і відрізків, що послідовно їх сполучають.

Точки називаються вершинами ламаної, а відрізки — ланками ламаної.

Проста ламана — це ламана, котра не має самоперетинань.

Довжина ламаної — сума довжин її ланок.

Сторони ламаної не менші від довжини відрізка, що з'єднує його кінці.

Замкнута ламана — ламана, у якої збігаються кінці.

Многокутник — це проста замкнута ламана. Вершини ламаної називаються вершинами многокутника, ланки ламаної — сторонами многокутника.

text-indent: 1cm;" align="JUSTIFY">Діагоналі многокутника — це відрізки, що з'єднують несусідні вершини многокутника.

 

n-кутник— це многокутник з n вершинами.

Плоский многокутник — скінченна частина площини, обмежена многокутником.

Опуклий многокутник — многокутник, що лежить в одній півплощині щодо будь-якій прямої, яка містить його сторону.

Внутрішній кут опуклого многокутника при даній вершині — це кут між його сторонами, що сходяться в цій вершині.

Будь-який кут опуклого многокутника менший за 180°. Сума кутів опуклого n-кутника дорівнює 180°(n – 2) . Зовнішній кут опуклого многокутника — кут, суміжний внутрішньому куту многокутника при даній вершині.

Сума кутів опуклого многокутника

Сума зовнішніх кутів опуклого n-кутника, узятих по одному при кожній вершині, за будь-якого n дорівнює 360°.

Вписані і описані многокутники

Многокутник називається вписаним у коло, якщо всі його вершини лежать на деякому колі.

Многокутник називається описаним навколо кола, якщо всі його сторони дотикаються деякого кола.

 



Домашнє завдання : переглянути відео, опрацювати параграф 15 , написати конспект ( теорія+ задачі)  та виконати вправи № 515, 517


 Дата уроку :11.02.22

Тема уроку :  Розв"язування задач на застосування поняття многокутника





Домашнє завдання : , повторити параграф 15, ознайомитись із задачами, написати конспект та виконати вправи № 521(в), 520








Немає коментарів:

Дописати коментар