фізика , 7 кл, 2022/2023

Дистанційне навчання з фізики для учнів 7 кл. (2021/2022 н.р.)

 



Фізика 7 кл.

Дата уроку : 03.06.22
Тема уроку  : Лабораторна робота № 12. Вивчення ККД  простого механізму.


Відкрили ваші підручники на ст.192.Написали тему, мету, обладнання , хід роботи даної лабораторної роботи + табличка. Проглянули відео , записали всі дані та виконали обчислення, занесли до таблиці.









Дата уроку : 27.05.22
Тема уроку  : Підсумкова контрольрна робота .

І варіант

І рівень (1-3 бали)

1.   Назвати вимірювальні прилади:

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


2. Якою буквою у фізиці прийнято позначати:

Швидкість ____________;   Час _______________; Шлях ________________________;

Період ________________; Частоту _____________; Довжину хвилі ___________________.

3. Виберіть формули для визначення сили пружності:

 А

F=mg

В

FN

Б

F=kx

Г

P=mg

 

ІІ рівень (4 – 6 балів)

4. Встановіть відповідність між колонками таблиці:

1

Сила

А

P

 

 

2

Маса

Б

F

 

3

Вага

В

k

 

4

Жорсткістю пружини

Г

m

 

 

 

Д

g

 

5. Встанови відповідність між колонками.

1

Робота

А

Ват

 

 

2

Потужність

Б

Джоуль

 

3

Кінетична енергія

В

Відсотки

 

4

Потенціальна енергія

Г

Н м

 

5

ККД

Д

Джоуль

 

6

Момент сили

Е

Джоуль

 

 

 

Є

Ньютон

 

 

ІІІ рівень (7 – 9 балів)

6. Математичний маятник робить за 1 хв 250 коливань. Визначте його період і частоту.

7. Турист  за 5 год пройшов 20 км. Визначте швидкість руху туриста, вважаючи, що рух рівномірний.

ІV рівень (10 -12 балів)

8. Висота похилої площини – 1,2 м, а довжина 10,8 м. щоб підняти по цій площині вантаж масою 180 кг, потрібна сила 250 Н. Визначте ККД похилої площини.

 

 

ІІ варіант

І рівень (1-3 бали)

1. Назвати вимірювальні прилади.

_____


_________________________________________________________________________________________________________________________________

 


 



2. Якою буквою у фізиці прийнято позначати:


Силу ________;   жорсткість пружини  ___________; Густину ________________________;

Тиск ________________; Потужність _____________; Робота  ___________________.

3. Виберіть формули для визначення сили тертя:

 А

F=mg

В

FN

Б

F=kx

Г

P=mg

ІІ рівень (4 – 6 балів)

4. Встановіть відповідність між колонками таблиці:

1

Сила тертя

1

F=mg

 

 

2

Сила тяжіння

2

F=kx

 

3

Сила пружності

3

FN

 

4

Вага

4

P=mg

 

 

 

5

Fgk

 

5. Встанови відповідність між колонками.

1

Робота

А

Ват

 

 

2

Потужність

Б

Джоуль

 

3

Кінетична енергія

В

Відсотки

 

4

Потенціальна енергія

Г

Н м

 

5

ККД

Д

Джоуль

 

6

Момент сили

Е

Джоуль

 

 

 

Є

Ньютон

 

 

 

ІІІ рівень (7 – 9 балів)

6. Математичний маятник робить за 1 хв 300 коливань. Визначте його період і частоту.

7. Поїзд за 3 год пройшов 120 км. Визначте швидкість руху поїзда, вважаючи, що рух рівномірний.

ІV рівень (10 – 12 балів)

8. Висота похилої дороги дорівнює 10 м, а довжина 100 м. Щоб підняти по цій площині автомобіль масою 1000 кг, потрібно прикласти силу 2500 Н. Визначте ККД похилої дор



Дата уроку : 27.04.22
Тема уроку  :Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне  застосування.




Домашнє завдання : переглянути відео , опрацювати параграф 43, написати та вивчити конспект.







Дата уроку : 15.04.22
Тема уроку  : Механічна робота .Потужність.


Механічна робота — це фізична величина, яка характеризує зміну стану тіла під дією сили і дорівнює добутку сили на шлях, пройдений тілом у напрямку цієї сили:

F·l

де      A — механічна робота,

F — значення сили, що діє на тіло;

l — шлях, який пройшло тіло в напрямку цієї сили.

Одиниця роботи в СІ — джоуль (Дж);

названа так на честь англійського вченого Джеймса  Джоуля (рис. 1):

[A] =Н·м Дж.

 

1 Дж дорівнює механічній роботі, яку виконує сила 1 Н, переміщуючи тіло на 1 м в напрямку дії цієї сили:

1Дж=1Н·1м.

 

 

Сила має напрямок. Це векторна величина. А от робота сили напрямку немає, тобто робота є величиною скалярною.

 

Але робота може бути додатною, від’ємною або дорівнювати нулю — залежно від того, куди напрямлена сила відносно напрямку руху тіла:

1)      Робота є додатною, якщо  0    ( Напрямок сили збігається з напрямком  руху тіла)

Fl

2)    Робота є від’ємною 0  ( Напрямок сили протилежний

напрямку руху тіла)

= −Fl

3) Робота дорівнює нулю  0  (Напрямок сили перпендикулярний  до напрямку руху тіла)

 


 

Геометричний зміст механічної роботи:

Якщо напрямок сили, яка діє на тіло, збігається з напрямком руху тіла, то робота цієї сили чисельно дорівнює площі фігури під графіком залежності сили від шляху, який долає тіло.

Рис. 2  Графік залежності незмінної сили від шляху l
 
являє собою пряму, паралельну осі шляху


Задача 1. Визначте роботу, яка виконується під час піднімання гранітної плити об’ємом 0,5 м3 на висоту 20 м. Густина граніту 2500 кг/м3.

Дано:

V=0,5 м3

=20 м

ρ=2500 кг/м3

g=10 H/кг

Розв’язання

Робота під час піднімання плити:

A =Fs,  де — сила, яку треба прикласти, щоб рівномірно піднімати плиту вгору, яка за модулем дорівнює силі тяжіння F =mg, що діє на плиту; s =h — висота, на яку піднімають плиту

Масу плити можна визначити, знаючи її об’єм і густину

граніту: m=ρV.

Отже, A =ρVgh.

 

Знайти:

А-?

ВідповідьA=250 кДж.

 


Потужність

Щоб виконати ту саму роботу за допомогою різних двигунів, потрібний неоднаковий час. Наприклад, підйомний кран на будівництві за кілька хвилин піднімає на верхній поверх будинку кілька сотень цеглин. Коли б цю цеглу переносив робітник, то він для цього витратив би кілька годин. Інший приклад. Гектар землі можна виорати за 10-12 годин, трактором з багатолемішним плугом ця робота виконується за 40-50 хвилин.

Зрозуміло, що підйомний кран виконує ту саму роботу швидше ніж робітник, а трактор– швидше ніж кінь. Швидкість виконання роботи в техніці характеризується особливою величиною, яку називають потужністю.

 

Потужність – це фізична величина, що дорівнює відношенню роботи до часу, за який її було виконано.

Щоб обчислити потужність, треба роботу поділити на час, за який цю роботу виконано:

де N – потужність, А – робота, t – час виконання роботи.

Одиниця потужності дістала свою назву на честь британського інженера та винахідника-механіка Дж. Ватта (рис.3)

(позначається Вт).

Рис. 3 Джеймс Ватт (1736–1819),
британський винахідник-механік,
творець універсальної парової машини

 

 

Отже,

1Вт=1 Дж/с

У техніці широко використовують більші одиниці потужності – кіловат (кВт), мегават (МВт).

1 кВт = 1000 Вт =  Вт

1 МВт = 1000000 Вт =  Вт.

Інтервал значень потужності різних штучних і природних об’єктів дуже різний. Так, потужність серця людини в спокійному стані дорівнює приблизно 1 Вт. Коли людина збуджена, її потужність  зростає в 2-6 разів. Людський організм в цілому може працювати тривалий час з середньою потужністю 75 Вт. Різні двигуни мають потужність від сотих часток кіловат ( двигун електробритви, швейної машини) до сотень тисяч кіловат ( водяні, парові та газові турбіни). Двигун автомобіля «Таврія» має потужність приблизно 40 Вт, ракетоносій космічного  корабля «Енергія» 125000 МВт.

 

Задача 2. Кран піднімає вантаж масою 10 т на висоту 30 м? Яка потужність крана, якщо цю роботу кран виконує за 2 хв?

Дано:

m=10 т= 10000 кг

h= 30 м

t=2 хв=120 с

g=10 H/кг

Розв’язання:

Знайти:

N-?

Відповідь: 25 кВт

 


 Домашнє завдання : переглянути відео , написати та вивчити конспект.


 




Дата уроку : 13.04.22
Тема уроку  : Контрольна робота .

Початковий рівень.
1. (1 бал) Встановити відповідність між назвою та одиницями фізичної величини:

а) тиск;                                                                                1) Н;
б) маса тіла;                                                                        2) кг/м3;
в) архімедова сила;                                                            3) кг;
г) густина  речовини      .                                                   4) Па.
2. (1 бал) Атмосферний тиск залежить від:
а) висоти місцевості і погоди;
б) географічної широти і висоти місцевості;
в) температури повітря і географічної широти.

3. (1бал) Тіло тоне тоді, коли:
а) Fарх< Fтяж;
б) Fарх>Fтяж;
в) Fарх=Fтяж.


Середній рівень.
4. (1 бал) Формула, за допомогою якої можна обчислити гідростатичний тиск, має вигляд:
а) p=F/S;
б) p=ρ_р gh;
в) F_арх=ρgV;
г) F=mg.

5. (2 бали) Яка сила чинить тиск 150 Па на поверхню площею 0,75 м2?

Достатній рівень.
6. (3 бали)  Яка маса чавунної деталі, якщо у гасі  на нього діє виштовхувальна сила 320Н? Густина міді чавуну 7 г/см3.

Високий рівень.
7. (3 бали) Яка маса (в тонах) рідини в резервуарі у формі паралелепіпеда, якщо вона на дно площею 5∙106 см2 чинить тиск 8 кПа?





Дата уроку : 08.04.22
Тема уроку  : Розв"язування задач. Підготовка до контрольної роботи. 


1. Каток масою 6000 кг під час роботи чинить на асфальт тиск 300 кПа. Чому дорівнює площа опори катка?                                                             

   А)   0,2 м²     Б)    0,1 м²    В)  0,01 м²

2. Який тиск на найбільшій глибині Чорного моря (2210 м)  (ρ=1,03·10³кг/м³, g=9,8 Н/кг)?             А)  2 Мпа     Б)   22,3 Мпа    В)  20Мпа


3. На якій глибині проводяться підводні дослідження, якщо на цій глибині тиск дорівнює 2000 кПа  (ρ = 10³ кг/м³, g = 10 Н/кг)? 

                      А)  2000 м    Б)   200 м    В)  20м

4. Бак для води завдовжки 4 м, завширшки 1,5 м і заввишки 3 м. Яка сила діятиме на дно бака, якщо його наповнити водою?                                 

А)  176,4 кН    Б)  170 кН    В)   150 кН

5. Чому дорівнює тиск на найбільшій глибині Маріанського жолоба (11022 м) Тихого океану  (ρ = 1,03·10³кг/м³, g=9,8 Н/кг), враховуючи атмосферний?                                                                                                

   А)  100 Мпа    Б)  111,36 Мпа    В)  111,26 Мпа



Домашнє завдання : повторити все про тиск твердих тіл, рідин та газів, виконати задачі 3 та 4.



Дата уроку :06.04.22
Тема уроку  : Навчальний проект №3.

Теми проектів 

1. Розвиток судно - та повітроплавання .
2.Дослід Торрічеллі.
3. Спостереження за зміною атмосферного тиску.
4. Насоси.


Домашнє завдання : обрати тему з поданого переліку тем та написати проект.



Дата уроку :01.04.22
Тема уроку  : Лабораторна робота № 10 .Зясування умов плавання тіла.


Відкривши ст.152 ваших підручників, ми побачимо з вами нашу лабораторну роботу. В своїх зошитах ви повинні записати так як ми пишемо в лабораторних зошитах : дату уроку, лабораторна робота №10, тема, мета, прилади та матеріали, хід роботи, таблиця та наступні обчислення які будуть ,записати нижче під таблицею. Усі дані до цієї лабораторної роботи ви зможете взяти з відео. Не забуваємо, що в кінці повиннен бути висновок.






Дата уроку : 30.03.22
Тема уроку  :Розв"язування задач.
Продовжимо з вами розглядати  виштовхувальну силу в рідинах та газах , закон Архімеда  , виконуючи наступні завдання.







Дата уроку : 25.03.22
Тема уроку  : Виштовхувальна сила в рідинах і газах. 
                         Закон Архімеда.





Рідина тисне на дно і стінки посудини, а якщо всередину рідини помістити яке-небудь тверде тіло, то воно також зазнаватиме тиску. Рідина тисне на всі грані тіла, але тиск цей неоднаковий. Адже нижня грань тіла занурена у рідину більше, ніж верхня, а тиск з глибиною зростає. Тобто сила, яка діє на нижню грань тіла, буде більшою, ніж сила, яка діє на верхню  грань. Через це виникає сила, яка намагається виштовхнути тіло з рідини.

   На тіло, занурене в рідину, діє виштовхувальна сила — сила Архімеда.
   Нехай на верхню грань тисне зверху із силою F1 стовп рідини заввишки h1. На рівні нижньої грані тіла тиск створює стовп рідини заввишки h2. Цей тиск передається всередині рідини в усі боки.
   Отже, на нижню грань тіла знизу вгору із силою F2 тисне стовп рідини заввишки h2. Але h2, більша від h1, а значить, і модуль сили F2,більший за модуль сили
F1. Тому тіло виштовхується з рідини із силою Fв, що дорівнює різниці сил F2 і F1, тобто
Закон Архімеда: на тіло занурене в рідину або газ, діє виштовхувальна сила, яка дорівнює вазі рідини або газу, в об’ємі даного тіла.
Архімед (Сіракузи, близько 287 рік до н.е.) – давньогрецький математик, фізик, інженер, винахідник та астроном.
  Закон Архімеда використовують і для повітроплавання. Уперше повітряну кулю в 1783 році створили брати Монгольф’є. У 1852 році француз Жиффар створив дирижабль — керований аеростат з повітряним рулем та гвинтом.
                     



Домашнє завдання : вивчити параграфи 38,39, написати та вивчити  конспект , виконати задачі на ст.154 впр.257,258.

Дата уроку : 23.03.22
Тема уроку  : Розв"язування задач. Самостійна робота.




Домашнє завдання : повторити  параграфи 34-37, написати в зошиті розглянуті задачі та виконати самостійну роботу.


Дата уроку : 18.03.22
Тема уроку  :  Сполучені посудини. Манометри .

Опрацювати параграфи : 34, 36, 37. Написати конспект з малюнками , формулами та визначеннями. Переглянути відео з даної теми.






Домашнє завдання : вивчити параграфи 34, 36,37.






Дата уроку : 16.03.22
Тема уроку :Атмосферний тиск . Вимірювання атмосферного тиску .Барометри.

Опрацювати за підручником параграф 35 , зробити 
конспект , продивитись відео .






Домашнє  завдання .Опрацювати та вивчити параграф 35, знати усі фізичні терміни.







Дата уроку : 25.02.22
Тема уроку : Тиск рідин і газів. Вимірювання 
                      атмосферного тиску. Барометри





Домашнє завдання : переглянути відео , опрацювати та вивчити параграф 32, написати кконспект.








Дата уроку : 23.02.22
Тема уроку : Тиск твердих  тіл на поверхню . Сила тиску.





Домашнє завдання : переглянути відео , опрацювати та вивчити параграф 31, написати кконспект.






Дата уроку : 09.02.22
Тема уроку : Тертя. Сиа тертя.Коефіцієнт тертя ковзання . Тертя в природі й техніці.

Коли виникає сила тертя?

З тертям ми зіштовхуємося на кожному кроці. Вірніше було б сказати, що без тертя ми й кроку ступити не можемо. Тертя може бути корисним і шкідливим, цю аксіому людина опанувала ще на зорі цивілізації. Адже два найголовніших винаходи – колесо й добування вогню – пов’язані саме із прагненням зменшити й збільшити ефекти тертя.

Рух тіла в реальних умовах не може тривати нескінченно довго. Якщо штовхнути брусок, що лежить на столі, він набуде певної швидкості, але під час руху бруска його швидкість буде зменшуватися. Яка ж «невидима» сила гальмує брусок? Це – сила тертя ковзання. Вона діє з боку стола й спрямована проти­лежно до руху бруска. Така сама  за модулем, але протилежно спрямована сила – теж сила тертя ковзання – діє на стіл з боку бруска.

 

1. Сила тертя

Сила тертя   — це сила, що виникає в місцях дотику поверхонь і перешкоджає їх відносному переміщенню.

Сила терня напрямлена протилежно руху.

Прикладена в точку контакту дотичних поверхонь.

  

2. Види тертя

Дослід . Перевертаємо візок колесами догори і тягнемо по столі, динамометром вимірюємо силу тертю, потім повертаємо його на колеса і знову тягнемо, вимірюючи динамометром силу тертя.

Запитання :

1.     Яка сила діяла на візок в першому і другому випадках ? (сила тертя)

2.     А чому отримані різні значення цієї сили? (тому що існує кілька видів сили тертя)

Розрізняють три види тертя і відповідні сили тертя.

Сила тертя ковзання — це сила, яка виникає в разі ковзання одного тіла по поверхні іншого і напрямлена протилежно напрямку руху тіла.

Прикладом такого тертя є ковзання санок чи лиж по снігу.

Сила тертя кочення – це сила, яка виникає, коли одне тіло котиться вздовж поверхні іншого.

Прикладом такого тертя є кочення коліс роликових ковзанів по поверхні асфальту, коліс велосипеда, автомобіля чи будь-якого іншого круглого предмета.

При однакових навантаженнях сила тертя ковзання завжди більша за силу тертя кочення.

 

Сила тертя спокою — це сила, яка виникає між двома контактними тілами в разі спроби зрушити одне тіло відносно іншого.

 

Сила тертя спокою — це та сила, яка заважає вам зрушити з місця стіл, шафу, ліжко тощо.

Сила тертя спокою є дуже «корисною»: завдяки їй ручки й олівці залишають слід на папері, речі не вислизають із рук, не розв’язуються вузли, пересуваються люди, тварини, транспорт.


3.     Від чого залежить сила тертя ковзання


Коефіцієнт пропорційності μ називається коефіцієнтом тер­тя ковзання. Він визначається матеріалом дотичних поверхонь та якістю їх обробки.

Коефіцієнт тертя визначається експериментально. Наприклад,

Матеріали

Коефіцієнт тертя

Сталь по льоду

0,02

Сталь по сталі

0,20

Дерево по дереву

0,25

Шкіра по чавуну

0,56

Гума по бетону

0,75

Відносно великий коефіцієнт тертя між гумою й бетоном спри­яє безпечному руху автомобілів. Восени, коли мокре листя покриває дорогу і коефіцієнт тертя між колесами та дорогою значно змен­шується, рух стає досить небезпечним.

 

Сила тертя залежить від матеріалу і якості обробки поверхні, по якій рухається тіло.

 

Що більша сила притискає тіло до поверхні, то більша сила тертя виникає при цьому.

 

Силу тертя ковзання визначають за формулою:

Fтер =  µN

N - сила реакції опори

µ - коефіцієнт тертя ковзання

Якщо поверхня ковзання горизонтальна, то  N  = mg

Коефіцієнт тертя ковзання µ залежить від матеріалів, з яких виготовлені дотичні тіла, якості обробки їхніх поверхонь і наявності між ними сторонніх речовин.

 

Коефіцієнт тертя ковзання є величиною без одиниць.

 

 

4.     Тертя корисне і шкідливе

У природі і техніці тертя має велике значення. Тертя може бути як корисним так і шкідливим. Коли воно корисне, його намагаються збільшити, коли шкідливе – зменшити.  


Розглянемо деякі приклади.

Без тертя спокою ні люди, ні тварини не могли б рухатись. Справді, йдучи, ми відштовхуємось ногами від землі. Коли ж тертя між підошвою і взуття і поверхнею мале, наприклад під час ожеледі. То відштовхуватись від землі дуже важко, ноги при цьому ковзають. Щоб ноги пішоходів не ковзали, тротуари посипають піском, при цьому збільшуючи силу тертя між підошвою і льодом.

Якби не було б тертя, предмети б вислизали б з рук. Сила тертя зупиняє автомобіль під час гальмування, але без тертя спокою він не міг би почати рух. Колеса обертались би, проковзували, про те б автомобіль стояв би на місці. Щоб збільшити тертя, поверхню автомобільних шин роблять з ребристими виступами. Узимку, коли дорога особливо слизька, на колеса автомобіля надівають спеціальні ланцюги.

Про те ми говорили, що тертя є і шкідливим і з ним приходиться боротися. От наприклад, в усіх машинах внаслідок тертя нагріваються і спряцьвуються рухомі частини. Щоб зменшити тертя, стичні поверхні роблять гладеньким, між ними вводять мастило. Щоб зменшити тертя обертових валів машин і верстатів, їх установлюють на підшипниках.

Домашнє завдання : ознайомитись з матеріаом , написати та вивчити конспект 




Дата уроку : 11.02.22
Тема уроку Лабораторна робота № 9. Визначення коефіцієнта тертя ковзання .

Мета роботи: визначити коефіцієнт тертя ковзання.

Обладнання:

1. Дерев’яний брусок.

2. Дерев’яна лінійка.

3. Набір тягарців.

4. Динамометр.

Хід роботи


1. Визначте коефіцієнт тертя:

 

№ досліду

Сила нормального тиску N, H

Сила тертя

Fтер, Н

Коефіцієнт тертя

μ

1

 4

3,8 

 

2

 5

 4,75

 

3

 6

 5,7

 

 

1)     μ = Fтер / N =

2)     μ = Fтер / N =

3)     μ = Fтер / N =

2. За малюнком обчисліть коефіцієнт тертя ковзання, якщо вага цього бруска становить 2,6 Н.






 

μ = Fтер / Р =

 

Висновок:  під час виконання лабораторної роботи № 9 я

________________________________________________________

________________________________________________________
Домашня робота : записати лабораторну роботу, за даними таблиці визначити коефіцієнт тертя , виконати завдання №2 та обов"язково написати висновок.


Дата уроку : 14.04.21
Тема уроку :  Розв"язування задач.
Продовжимо з вами розглядати  виштовхувальну силу в рідинах та газах , закон Архімеда  , виконуючи наступні завдання. 









Дата уроку : 13.04.21
Тема уроку Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон  Архімеда.

1. Переглянути відео
2. Опрацювати параграф 38.
3. Теоретичний матеріал .

Рідина тисне на дно і стінки посудини, а якщо всередину рідини помістити яке-небудь тверде тіло, то воно також зазнаватиме тиску. Рідина тисне на всі грані тіла, але тиск цей неоднаковий. Адже нижня грань тіла занурена у рідину більше, ніж верхня, а тиск з глибиною зростає. Тобто сила, яка діє на нижню грань тіла, буде більшою, ніж сила, яка діє на верхню  грань. Через це виникає сила, яка намагається виштовхнути тіло з рідини.

   На тіло, занурене в рідину, діє виштовхувальна сила — сила Архімеда.
   Нехай на верхню грань тисне зверху із силою F1 стовп рідини заввишки h1. На рівні нижньої грані тіла тиск створює стовп рідини заввишки h2. Цей тиск передається всередині рідини в усі боки.
   Отже, на нижню грань тіла знизу вгору із силою F2 тисне стовп рідини заввишки h2. Але h2, більша від h1, а значить, і модуль сили F2,більший за модуль сили
F1. Тому тіло виштовхується з рідини із силою Fв, що дорівнює різниці сил F2 і F1, тобто
Закон Архімеда: на тіло занурене в рідину або газ, діє виштовхувальна сила, яка дорівнює вазі рідини або газу, в об’ємі даного тіла.
Архімед (Сіракузи, близько 287 рік до н.е.) – давньогрецький математик, фізик, інженер, винахідник та астроном.
  Закон Архімеда використовують і для повітроплавання. Уперше повітряну кулю в 1783 році створили брати Монгольф’є. У 1852 році француз Жиффар створив дирижабль — керований аеростат з повітряним рулем та гвинтом.
                     



4. Домашнє завдання : Опрацювати параграф 38, написати та вивчити конспект + задачі.



Дата уроку : 07.04.21
Тема уроку : Розв"язування задач. Самостійна робота. 






Дата уроку : 06.04.21
Тема уроку :Сполучені посудини. Манометри .

1.Переглянути відео з даної теми.

2.Опрацювати параграфи : 34, 36, 37. Написати конспект з малюнками , формулами та визначеннями. 
3.Домашнє завдання : вивчити параграфи 34, 36,37.


Дата уроку : 01.04.21
Тема уроку :Атмосферний тиск . Вимірювання атмосферного
                         тиску .Барометри.

1. Опрацювати за підручником параграф 35 , зробити 
конспект 
2. Переглянути відео:
3. Опрацювати та вивчити параграф 35, знати усі фізичні терміни.




Дата уроку : 31.03.21
Тема уроку : Тиск рідин і газів. Закон Паскаля.

1. Опрацювати параграфи 32,33, написати та вивчити конспект.
2. Переглянути відео.




Дата уроку : 20.01.21
Тема уроку : Лабораторна робота №6 . Вимірювання маси тіл методом зважування .
 Опрацювати ст. 87 вашого підручника, записати тему, мету, обладнання та хід роботи, все так як   ми робимо на уроці.
 Проглянути відео з даної лабораторної роботи, всі дані які там будуть записати до таблиці та зробити висновок.








Дата уроку : 19.01.21
Тема уроку : Розв"язування задач.
Повторити параграфи 22-24, ознайомитись  з класною роботою та написати її в зошит, виконати задачу №98.





Дата уроку : 13.01.21
Тема уроку : Густина речовини.

Опрацювати параграф 24, дати письмово відповіді на питання після параграфа та пройти тест з даної теми.


Дата уроку : 12.01.21
Тема уроку : Явище інерції. Інертність тіла. Маса тіла.

Опрацювати параграфи 22, 23, написати конспект. Переглянути відео .

Дата уроку : 28.10.20
Тема уроку : Самостійна робота.

 Виконати задачі на ст. 61 вашого підручника : 37, 39, 41, 44, 48,50.




Дата уроку : 27.10.20
Тема уроку  Розв"язування задач .



Переглянути відео, виписти усі задачі , що рощглядаються у відео та письмово розв"язати  вправи : 49.58.



Дата уроку : 21.10.20
Тема уроку : Графіки  рівномірного прямолінійного руху.

Опрацювати параграф 18 та дати письмово відповіді на 
питання : 
1. Який фигляд має графік шляху в разі рівномірного руху?
2. Як за графіками шляхів двох тіл порівняти їхні швидкості руху?
3. Який вигляд має графік швидкості рівномірного руху тіла?
4. Як за графіками швидкостей двох тіл порівняти їхні швидкості руху?
5. Як за графіком швидкості руху тіла визначити шлях, подоланий тілом?





Дата уроку : 20.10.20

Тема уроку : Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху.


Доброго дня шановні здобувачі освіти ! Продовжуємо з вами працювати , але вже в дистанційній формі. Тому у ваших зошитах повинні бути записи : дата, онлайн робота, тема ,  міні-конспект та домашнє завдання.

Опрацювати параграф 17 вашого підручника, написати міні- конспект та вивчити основні фізичні величини.


Немає коментарів:

Дописати коментар