Дата уроку :28.05.20
Тема уроку : Підсумкова контрольна робота за рік.
І варіант
1.
Яке
з поданих чисел кратне числу 3?
а) 111111; б) 1111; в) 11111; г) 1111111.
2. Який з
поданих дробів дорівнює дробу 8/24?
а) 1/3 ; б) 1/24 ; в) 3/8 ; г) 24/8.
3. Сума дробів 2/3 і 3/5 дорівнює:
а) 15/19 ; б) 19/15 ; в) 5/8 ; г)5/15 .
4. Якщо ділене 4/13 ,
дільник 6/65 , то частка дорівнює:
а)10/3 ; б)3/10 ; в) 7/3 ; г) 24/843.
5. Учні писали самостійну роботу
уроку. Скільки хвилин тривала
самостійна робота?
а) 30хв;
б) 18хв; в) 27хв; г) 35хв.
6. Із 100кг свіжих вишень при сушінні виходить 15кг
сушених. Скільки сушених вишень буде із 120кг свіжих?
а)
180кг; б) 18кг; в) 0,18кг; г) 1,8кг.
7. Знайдіть значення виразу:
1) (– 4,4 + 6) × (–1
); 2) ( 4
– 3
) : (– 1 ).
8. Розв’яжіть рівняння: 1,2 – 3,6(
х – 3) = 5 ( 8 – 0,4х).
9. На одній полиці було в 3 рази
більше книг, ніж на другій. Коли з першої полиці зняли 30 книг, а на другу
поставили 10 книг, то на обох полицях книжок стало порівну. Скільки книг було
на кожній полиці спочатку?
ІІ варіант
1. Яке з
поданих чисел кратне числу 9?
а) 25 ; б) 351; в) 804;
г) 2600.
2. Який з
поданих дробів дорівнює дробу 12/18 ?
а)18/12 ;
б) 12/3 ;
в) 2/3 ;
г)
2/18
3. Різниця дробів 4/5 і 1/10 дорівнює:
а)10/9 ;
б) 3/5 ;
в) 7/10 ; г)3/10.
4. Який з поданих дробів є добутком дробів 13/15 і 5/26 ?
а)413/390 ; б)1/6 ; в) 5/30
;
г)13/78
5. У саду 260 яблунь, що становить
усіх дерев. Скільки всього дерев у саду?
а)
100; б) 360; в) 676;
г) 500.
6. Із 0,3т свіжих яблук при сушінні виходить 57кг
сушених. Скільки сушених яблук можна отримати із 2,1т свіжих?
а) 39,9кг; б) 3,99кг; в) 399кг; г) 0,399кг.
7. Знайдіть значення виразу:
1) (– 11,6 + 5,2) × (–1
); 2) ( 5
– 4
) : (–1
).
8. Розв’яжіть
рівняння: 3,4 – 2,6( х – 3) = 5 ( 8 – 0,2х).
9. У першому бідоні було в 5 разів більше молока, ніж у другому. Коли з
першого бідона відлили 25 л
молока, а в другий долили ще 15
л , то в обох бідонах молока стало порівну. Скільки
літрів молока було в кожному бідоні спочатку?
Чекаю на фотозвіт!!!!
Дата уроку :27.05.20
Тема уроку : Повторення.
Домашнє завдання : повторити вивчений матеріал, підготуватись до річної контрольної роботи.
Дата уроку :26.05.20
Тема уроку : Повторення. Подібні доданки та їх зведення. Розкриття дужок.
https://onlinetestpad.com/ua/testview/225011-rozkrittya-duzhok-v-zalezhnosti-vid-znaku
Пройти тести та зробити фотозвіти!!!
Дата уроку :25.05.20
Тема уроку : Повторення. Арифметичні дії з раціональними числами.
https://onlinetestpad.com/ua/testview/12347-d%D1%96i-z-rac%D1%96onalnimi-chislami
Пройти тести та зробити фотозвіти!!!
Дата уроку :21.05.20
Тема уроку : Повторення. Раціональні числа.
https://onlinetestpad.com/ua/testview/12347-d%D1%96i-z-rac%D1%96onalnimi-chislami
Пройти тести та зробити фотозвіти!!!
Тема уроку : Повторення. Відношення і пропорції. Коло.
Пройти тести та зробити фотозвіти!!!
https://onlinetestpad.com/ua/testview/136240-21-v%D1%96dnoshennya-%D1%96-proporc%D1%96i-6-klas
https://onlinetestpad.com/ua/testview/20155-kolo-krug-krugovij-sektor
Дата уроку :19.05.20
Тема уроку : Повторення. Подільність чисел. Звичайні дроби.
Пройти тести та зробити фотозвіти!!!
https://onlinetestpad.com/ua/testview/17028-pod%D1%96ln%D1%96st-naturalnikh-chisel
https://onlinetestpad.com/ua/testview/118039-12-d%D1%96i-%D1%96-st-z%D1%96-zvichajnimi-drobami-6-klas
Дата уроку :18.05.20
Тема уроку :Дистанційна контрольна робота
https://naurok.com.ua/test/distanciyna-kontrolna-robota-471618.html
Дата уроку :14.05.20
Тема уроку : Узагальнення та систематизація знань , умінь та навичок №10.
Варіант 1
1°. Позначити на координатній площині точки А(3; -2), В(-4; 3), С(0; -7).
2°. Знайти координати точок А, В,
С, D, зображених на рис. 1.
3°. Через точку М, що лежить поза прямою а, провести пряму:
а) паралельну прямій а;
б) перпендикулярну до прямої а.
4*. Побудувати на координатній площині трикутник ABC, якщо: А(2; 1), В(-4; 1), С(2;-5).
а) Знайти координати точок перетину сторін
трикутника ABC з осями координат.
б) Побудувати через точку
А пряму, паралельну стороні ВС, і пряму, перпендикулярну до сторони ВС.
5**. На рис. 2 зображено графік руху велосипедиста.
а) Яку відстань він проїхав?
б) Скільки часу велосипедист відпочивав?
в) Яку відстань проїхав велосипедист після
зупинки?
6**. За таблицею побудувати графік зміни температури повітря протягом 12
год.
t, год
|
0
|
2
|
4
|
6
|
8
|
10
|
12
|
Т, °С
|
-1
|
0
|
1
|
2
|
3
|
5
|
7
|
Варіант 2
1°. Позначити на координатній площині точки С(3; 5), D(-3; 4), Е(2;
0).
2°. Знайти координати точок Р, K, N, T, зображених на рис. 1.
3°. Через точку А, що лежить поза прямою с, проведіть пряму:
а) паралельну прямій с;
б) перпендикулярну до прямої
с.
4*. Побудувати на
координатній площині трикутник MNP,
якщо М(3; 0), N(-2; -3), Р(-2; 2).
а) Знайти координати точок перетину сторін трикутника MNP з осями
координат.
координат.
б) Побудувати через точку Р пряму, паралельну стороні MN, і пряму,
перпендикулярну до неї.
перпендикулярну до неї.
5**. На рис. 2 (див. с. 60) зображено графік руху велосипедиста.
а) Через який час він
віддалився від місця виходу на 30 км ?
б) За який час велосипедист
віддалився від пункту відправлення на 20 км ?
в) Яку відстань проїхав він
до зупинки?
6**. За таблицею побудувати
графік зміни температури повітря протягом 12 год.
t, год
|
8
|
10
|
12
|
14
|
16
|
18
|
20
|
Т, °С
|
3
|
5
|
7
|
6
|
4
|
3
|
0
|
Дата уроку :13.05.20
Тема уроку :Приклади графіків залежностей між величинами.
Завдання ! На ст. 286 вашого підручника є завдання до Розділу 5.Вам потрібно виконати завдання №2 яке складається з 5 завдань. 4 та 5 завдання мені потрібно не просто дати відповідь, а й побудувати на координатній площині.
Дата уроку :12.05.20
Тема уроку :Приклади графіків залежностей між величинами.
Дата уроку :07.05.20
Тема уроку :Координатна площина
Любі діти, на сьогодні завдання залишається тим самим !!!
Дуже наполегливо прошу, переглянте відео , в ньому дуже гарно пояснюється , що таке координатна площина та її складові , а також там розповідається як будувати різні малюнки за точками, координати яких відомі!!!
Дата уроку :06.05.20
Тема уроку :Координатна площина
Познач в декартовій системі координат точки та з’єднай їх лінією, отримаєш відповідний малюнок.
Слоник
1) (2; – 3), (2; – 2), (4; – 2), (4; – 1), (3; 1), (2; 1), (1; 2), (0; 0), (- 3; 2), (- 4; 5), (0; 8), (2; 7),
(6; 7), (8; 8), (10; 6), (10; 2), (7; 0), (6; 2), (6; – 2), (5; – 3), (2; – 3).
2) (4; – 3), (4; – 5), (3; – 9), (0; – 8), (1; – 5), (1; – 4), (0; – 4), (0; – 9), (- 3; – 9), (- 3; – 3),
(- 7; – 3), (- 7; – 7), (- 8; – 7), (- 8; – 8), (- 11; – 8), (- 10; – 4), (- 11; – 1), (- 14; – 3),
(- 12; – 1), (- 11;2), (- 8;4), (- 4;5).
3) Очі: (2; 4), (6; 4).Вовк
1) (- 9; 5), (- 7; 5), (- 6; 6), (- 5; 6), (- 4; 7), (- 4; 6), (- 1; 3), (8; 3), (10; 1), (10; – 4),
(9; – 5), (9; – 1), (7; – 7), (5; – 7), (6; – 6), (6; – 4), (5; – 2), (5; – 1), (3; – 2), (0; – 1),
(- 3; – 2), (- 3; – 7), (- 5; – 7), (- 4; – 6), (- 4; – 1), (- 6; 3), (- 9; 4), (- 9; 5).
2) Око: (- 6; 5)
Сорока
1) (- 1; 2), (5; 6), (7; 13), (10; 11), (7; 5), (1; – 4), (- 2; – 4), (- 5; 0), (- 3; 0), (- 1; 2),
(- 2; 4), (- 5; 5), (- 7; 3), (- 11; 1), (- 6; 1), (- 7; 3), (- 5; 0), (- 6; 0), (- 10; – 1), (- 7; 1),
(- 6; 0).
2) Крило: (0; 0), (7; 3), (6; 1), (1; – 3), (0; 0).
3) (1; – 4), (1; – 7).
4) (- 1; – 4), (- 1; – 7).
5) Око: (- 5; 3).
Верблюд
1) (- 9; 6), (- 5; 9), (- 5; 10), (- 4; 10), (- 4; 4), (- 3; 4), (0; 7), (2; 4), (4; 7), (7; 4),
(9; 3), (9; 1), (8; – 1), (8; 1), (7; 1), (7; – 7), (6; – 7), (6; – 2), (4; – 1), (- 5; – 1), (- 5; – 7),
(- 6; – 7), (- 6; 5), (- 7;5), (- 8; 4), (- 9; 4), (- 9; 6).
2) Око: (- 6; 7).
Кінь
1) (14; – 3), (6,5; 0), (4; 7), (2; 9), (3; 11), (3; 13), (0; 10), (- 2; 10), (- 8; 5,5), (- 8; 3), (- 7; 2), (- 5; 3),
(- 5; 4,5), (0; 4), (- 2; 0), (- 2; – 3), (- 5; – 1), (- 7; – 2), (- 5; – 10),
(- 2; – 11), (- 2; – 8,5), (- 4; – 8), (- 4; – 4), (0; – 7,5), (3; – 5).
2) Око: (- 2; 7).
Страус
1) (0; 0), (- 1; 1), (- 3; 1), (- 2; 3), (- 3; 3), (- 4; 6), (0; 8), (2; 5), (2; 11), (6; 10), (3; 9), (4; 5), (3; 0),
(2; 0), (1; – 7), (3; – 8), (0; – 8), (0; 0).
2) Око: (3; 10).
Гуска1) (- 3; 9), (- 1; 10), (- 1; 11), (0; 12), (1,5; 11), (1,5; 7), (- 0,5; 4), (- 0,5; 3), (1; 2),
(8; 2), (10; 5), (9; – 1), (7; – 4), (1; – 4), (- 2; 0), (- 2; 4), (0; 7), (0; 9), (- 3; 9).
2) Крило: (1; 1), (7; 1), (7; – 1), (2; – 3), (1; 1).
3) Око: (0; 10,5).
Лебідь
1) (2; 7), (0; 5), (- 2; 7), (0; 8), (2; 7), (- 4; – 3), (4; 0), (11; – 2), (9; – 2), (11; – 3),
(9; – 3), (5; – 7), (- 4; – 3).
2) Дзьоб: (- 4; 8), (- 2; 7), (- 4; 6).
3) Крило: (1; – 3), (4; – 2), (7; – 3), (4; – 5), (1; – 3).
4) Око: (0; 7).
Лисиця
1) (- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2), (5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2), (7; 1,5), (5; 0), (4; 0),
(4; – 1,5), (3; – 1), (3; – 1,5), (4; – 2,5), (4,5; – 2,5), (- 4,5; – 3), (3,5; – 3), (2; – 1,5),
(2; – 1), (- 2; – 2), (- 2; – 2,5), (- 1; – 2,5), (- 1; – 3), (- 3; – 3), (- 3; – 2), (- 2; – 1),
(- 3; – 1), (- 4; – 2), (- 7; – 2), (- 8; – 1), (- 7; 0), (- 3; 0).
2) Око: (5; 2).
Лисичка кума
1) (- 7; 6), (1; 8), (3; 11), (4; 8), (6; 8), (5; 6), (5; 5), (2; 0), (- 7; 6).
2) (- 4; 0), (8; 0), (5; – 3), (8; – 9), (- 3; – 9), (0; – 3), (- 4; 0).
3) Хвіст: (6,5; – 6), (10; – 6), (11; – 8), (11; – 9), (8; – 9).
4) Хустина: (- 4; 0), (- 9; – 4), (- 3; – 4), (- 4; 0).
5) Око: (1; 6).
Лис
1) (- 8; – 9), (- 6; – 7), (- 3; – 7), (1; 1), (1; 3), (4; 7), (4; 4), (7; 2,5),
(4; 1), (6; – 8), (7; – 8), (7; – 9), (5; – 9), (3; – 3), (1,5; – 6), (3; – 8), (3; – 9), (- 8; – 9).
1) (- 10; – 4), (- 10; – 3), (- 7; 6), (1; 6), (8; – 2), (11; 2), (11; – 4), (- 10; – 4).
2) (- 6; 1), (- 6; 3), (- 4; 3), (- 4; 1), (- 6; 1).
3) (- 5; 10), (- 5; 11), (- 1; 11), (- 1; 10).
4) (- 3; 6), (- 3; 11).
5) (- 10; – 2), (- 5; – 2), (- 5; – 4).
6) (- 10; – 3), (- 5; – 3).
1) (3; – 4), (3; – 1), (2; 3), (2; 5), (3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9), (- 1; 7), (- 1; 6),
(- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; – 1), (- 1; 0), (- 1; – 4), (- 2; – 4),
(- 2; – 6), (- 3; – 6), (- 3; – 7), (- 1; – 7), (- 1; – 5), (1; – 5), (1; – 6), (3; – 6), (3; – 7),
(4; – 7), (4; – 5), (2; – 5), (3; – 4).
2) Хвост: (3; – 3), (5; – 3), (5; 3).
(-5; 4), (-7; 4), (-9; 6), (-11; 6), (-12; 5), (-14; 5), (-12; 4), (-14; 3), (-12; 3), (-11; 2), (-10; 2),
(-9; 1), (-9; 0), (-8; -2), (0; -3), (3; -2), (19; -2), (4; 0), (19; 4), (4; 2), (2; 3), (6; 9), (10; 11), (3; 11),
(3; 0), (1; 2), (-1; 2), (3; 5), (1; 8), (-3; 7), (-5; 8), (-3; 4), (-6; 3), (-3; 3), (-5; 2),(-5; -2), (-2; -3), (-4; -4), (1; -4), (3; -3), (6; 1), (3; 0) и (-1; 5).
(-1; 4), (-2; 1), (-3; 2), (-4; 2), (-4; 3), (-6; 4), (-6; 6), (-8; 9), (-7; 10), (-6; 10), (-6; 11), (-5; 10), (-4; 10),
(-3; 9), (-1; 9,5), (1; 9), (3; 10), (4; 11), (4; 16), (3; 18), (5; 17), (6; 17), (5; 16), (6; 12), (6; 9), (4; 7),
(1; 6), (2; 5), (5; 4), (5; 3), (4; 4), (1; 2), (1; 0), (3; -4), (4; -5), (1;-7), (1; -6), (0; -4), (-2; -7), (-1,5; -8),
(-5; -7), (-4; -6), (-5; -4), (-7;-5), (-7; -7), (-6,5; -8), (-10,5; -8), (-10; -7), (-10; -6), (-11; -7),
(-11; -8), (-14; -6), (-13; -5), (-12; -3), (-13; -2), (-14; -3), (-12; 1), (-10; 3), (-8; 3), (-6; 4), око (-1; 7).
(-10; -2), (-11; -3), (-10,5; -5), (-11; -7), (-12; -10), (-11; -13), (-13; -13), (-13,5; -7,5), (-13; -7),
(-12,5; -5), (-13; -3), (-14; -1), (-14; 4), (-15; -6), (-15; -3), (-14; 2), (-11; 4), (-10; 8),
(-8; 9),(-6; 8), (-5; 5), (-3;8),(-1;9), (0;8), (0,5;6), (0,5;4), (3;2,5), (4;3), (5;4), (6;6), (8;7), (9,5;7),
(10;6), (11,5;5,5), (12;5), (12;4,5), (11;5), (12;4), (11;4), (10;3,5), (10,5;1,5), (10;0), (6;-3), (2;-5),
(1,5;-7), (1,5;-11), (2,5;-13), (1;-13), (0;-5), (-0,5;-11), (0;-13), (-1,5;-13),
(-1,5;-7), (-2;-5), (-3;-4), (-5;-4,5), (-7;4,5), (-9;-5), (-10;-6), (-9;-12), (-8,5;-13), (-10,5;-13), (-10;-9,5),
(4;-4), (4;-6), (8,5;-7,5), (9;-7), (9;-6), (9,5;-5), (9,5;-3,5), (10;-3), (9,5;-2,5), (4;5), (3;6), (2;6), (0;5), (-3;5), (-7;3), (-9;-1), (-8;-5), (-8;-7), (-4,5;-8), (-4,5;-7), (-5;-6,5), (-5;-6), (-4,5;-5), (-4;-5), (-4;-7), (-1;-7),(-1;-6), (-2;-6), (-1;-4), (1;-8), (3;-8), (3;-7), (2;-7), (2;-6), (3;-5), (3;-6),(5;-7), (7;-7),
ухо (6;-4), (6;-3), (7;-2,5), (7,5;-3),
(-2;2), (-2;-4), (-3;-7), (-1;-7), (1;4), (2;3), (5;3), (7;5), (8;3), (8;-3), (6;-7), (8;-7), (10;-2), (10;1), (11;2,5),(11;0), (12;-2), (9;-7), (11;-7), (14;-2), (13;0), (13;5), (14;6), (11;11), (6;12), (3;12), (1;13),
(-3;13), (-4;15),(-5;13), (-7;15), (-8;13), (-10;14), (-9;11), (-12;10), (-13;9),
(-12;8),(-11;9), (-12;8), (-11;8), (-10;7), (-9;8),(-8;7), (-7;8), (-7;7), (-6;7), (-4;5), (-4;-4), (-6;-7), (-4;-7), (-2;-4),
(-3;13), (-4;15),(-5;13), (-7;15), (-8;13), (-10;14), (-9;11), (-12;10), (-13;9),
(-12;8),(-11;9), (-12;8), (-11;8), (-10;7), (-9;8),(-8;7), (-7;8), (-7;7), (-6;7), (-4;5), (-4;-4), (-6;-7), (-4;-7), (-2;-4),
око (-7;11)
(5;1), (6;2), (6;3), (5;6), (4;7), (5;8), (6;8), (8;9), (9;9), (7;8), (9;8), (6;7), (7;6), (9;6), (11;5), (12;3), (12;2), (13;3), (12;1), (7;1), (8;2), (9;2), (8;3), (6;1), (5;1) і (5;7).
Лисичка
(0,5;0), (1;2), (1;3), (2;4), (3;3,5), (3,5;4), (2,5;5), (2,5;6), (2;6,5), (2;8,5), (1;7), (0,5;6,5),
(-0,5;7), (-0,5;6), (-1;5,5), (-3;3), (-4;1), (-4,5;-1,5), (-4;-2,5), (-4,5;-3,5), (-3,5;-5), (-1;-6),
(1;-3), (2;-3), (3;-2), (3;3), (4;3), (5;4), (5;6), (4;7), (3;7), (2;6), (3;5), (3;5,5), (4;5), (3;4), (2;5), (-3;5), (-4;6), (-4;9), (-5;10), (-5;11), (-6;10), (-7;10), (-7;10), (-7;8), (-9;8), (-9;7), (-8;6),
(-6;6), (-7;3), (-6;2), (-6;-1), (-7;-2), (-7;-3), (-6;-3), (-4;-2), (-4;2), (1;2), (2;-1), (1;-2), (1;-3)
(-6;6), (-7;3), (-6;2), (-6;-1), (-7;-2), (-7;-3), (-6;-3), (-4;-2), (-4;2), (1;2), (2;-1), (1;-2), (1;-3)
(7,5;5), (-4;7), (-3;7), (-3;9), (1;1), (3;0), (5;-0,5), (7;-4), (7;-8), (10;-5), (13;-3), (17;-2), (19;-2), (17;-3), (14;-7), (7;-9), (6;-10), (2;-10), (2;-9), (5;-9), (3;-8), (1,5;-6), (0,5;-3),(0,5;-10),(-2,5;10), (-2,5;-9), (-1;-9), (-1;-3), (-3;-10), (-6;-10), (-6;-9), (-4,5;-9), (-3;-4), (-3;0,5), (-4;3), (-5;3), (-7,5;4), (-7,5;5)
а) (14;-3), (12;-3), (8,5;-2), (4;3), (2;4), (1;5), (1;8), (-2;5), (-3;5), (-6;3), (-7;1), (-11;-1),
(-10;-3), (-6;-4), (-2;-4), (-1;-3), (1;-5), (1;-8), (-2;-10), (-11;-10), (-13;-11), (-13;-13), (4;-13), (5;-12),
(9;-12)
(-18;4), (-18;3), (-17;3), (-18;2), (-17;2), (-11;1), (-9;0), (-8;-1), (-11;-6), (-12;-8), (-14;-10),
(-10;-10), (-8;-6), (-5;-4), (-4;-7), (-4;-8), (-6;-10), (-1;-10), (-1;-2), (1;-4), (5;-4), (5;-8),(3;-10), (8;-10), (10;-4), (12;-6), (10;-8), (15;-8), (14;-2), (15;2), (14;6), (12;8), (8,9), (4;9), (0;8),
(-6;9), (-11;7), (-15;6), (-18;4)
Горобець
(-6;1), (-5;-2), (-9;-7), (-9;-8), (-5;-8), (-1;-5), (3;-4), (5;-1), (8;1), (9;3), (2;2), (4;6), (3;11), (2;11),
(-2;6), (-2;2), (-4;4), (-5;4), (-6;3), (-6;2), (-7;2), (-6;1)
(2;-1), (3,5;0,5), (4;-1), (5;0), (4;2), (2;1), (2;3), (4;5), (4;6), (2;5), (1;7), (1;8), (0;7), (0;9),
(-1;7), (-2;8),(-2;7), (-3;7), (-2;6), (-4;6), (-3;5), (-4;5), (-3;4), (-5;4), (-4;3), (-5;3), (-4;2),
(-6;2), (-5;1), (-6;1), (-5;0),(-6;0), (-5;-1), (-6;-2), (-4;-2), (-5;-3), (-3;-4), (-4;-5), (-2;-5),
(-1;-6), (3;-6), (3;-5), (1;-5), (1;-4), (2;-3), (2;-1)
Голуб
(-4;8), (-5;7), (-5;6), (-6;5), (-5;5), (-5;4), (-7;0), (-5;-5), (-1;-7), (3;-7), (9;-2), (13;-2), (14;-1), (6;1),
(8;4), (15;7), (3;8), (2;7), (0;3), (-1;3), (-2;4), (-1;6), (-2;8), (-4;8)
(-4;2), (-3;4), (2;4), (3;3), (5;2), (7;0), (5;-2), (3;-2), (2;-4), (0;-4), (-1;-2), (-5;0), (-7;-2), (-8;-1), (-7;1),
(-8;3), (-7;4), (-5;2), (-2;2), (0;3), (3;3)
око (5;0).
( 1,5;5.5), ( 2,5;3,5), (2; 3), (2,5; 3), (3; 3,5), (3;4,5), (2,5;5,5), (3,5;6), (2,5;6,5), (3;7), (2,5;7), (2,5;7), (2;7)(2;8), (1,5;7), (1,5;8,5), (1;7), (1;6,5), (0,5;6), (0,5;5), (-0,5;4), (-2,5;3), (-4,5;4),
(-5;5), (-4,5;6), (-5,5;8), (-6,5;8,5), (-7,5;8), (-8,5;7), (-9;6), (-9;4), (-8,5;2,5), (-8,5;1), (-8;0),
(-8;1), (-7,5;0,5), (-7,5;2), (-7;0,5), (-6,5;1,5), (-5,5;0,5), (-4,5;0), (-3,5;-2,5), (-3;-3), (-3;-5,5),
(-4;-5,5), (-3;-6), (-2;-6), (-2,5;-5,5), (-2,5;-4), (0;-1), (0;-0,5), (1;0), (2,5;1,5), (2,5;2,5), (2;3) і (-0,5;3),
(-0,5;2,5), (-1,5;1), (-2,5;1), (-5;2,5), (-4,5;3), (-5;3,5), (-4,5;3,5)і (1,5;6,5).
(-1;-7), (-2;-8), (-5;-8), (-6;-7), (-5;-5), (-6;-5), (-7;-4), (-7,5;-4), (-8;-5), (-10;-6), (-9;-5),(-8;-3), (-9;-4),
(-11;-5), (-9;-3), (-11;-4), (-9;-2), (-9;0), (-7;2), (-5;3), (-1,5;3), (-1,5;6), (-1;7), (1;8), (2;8), (4;10), (3;8), (3;7), (5;9), (4;7), (4,5;6), (4,5;4), (3;2), (2,5;1), (2,5;-2), (2;-3), (1;-4),
(-1;-5), (-2;-5), (-2;-5,5), (-1;-6), (1;-6), (0;-7), (-3;-7), (-3;-5), (-4;-5), (-4,5;-6), (-3;-7) і око (1,5;7).
(-7;-2), (-3;4), (-1;4), (2;7), (2;4), (5;4), (9;-5), (10;-9), (8;-8), (5;-10), (7;-5), (3;-2), (-7;-2). Хвіст (0;0), (0;2),(2;1), (3;0), (0;0) і око (-4;0), (-4;1), (-3;1), (-3;0), (-4;0).Півник
(1;-5), (2;-4), (2;-1), (1;-1), (-4;4), (-4;8), (-5;9), (-7;9), (-4;11), (-5;12), (-5;13), (-4;12),
(-3;13), (-2;12), (-1;13), (-1;12), (-2;11), (-1;10), (-2;6), (-1;5), (4;5), (1;10), (4;13), (8;13), (9;10),
(7;11), (9;8), (7;8), (9;6), (8;6), (3;-1), (3;-4), (4;-5), (1;-5) з’єднати (-4;11) і (-2;11), око (-4;10),
крило (0;1), (0;3), (1;4), (2;4), (4;1), (2;1), (0;1).
(0;7), (4;8), (6;7), (8;6), (7;7), (6;9), (5;11), (5;12), (6;11), (7;12), (7;10), (10;7), (10;5), (8;3), (6;3),
(7;2), (9;2), (9;1), (8;1), (7;0), (6;0), (7;-2), (8;-3), (8;-4), (10;-7,5), (9;-8), (7,5;-8),
(7;-6), (5;-5), (6;-7), (4,5;-8), (4;-9), (2;-7), (3;-6), (2;-5) (1;-5,5), (0;-7), (0;-9), (-2;-10),
(-3;-9,5), (-3,5;-8), (-5;-10), (-6,5;-9), (-7;-7), (-6;-7), (-5;-5), (-6;-3), (-8;-4), (-6;0), (-4;1),
(-3;3), (-3;5), (-4,5;6), (-5; 7,5), (-3; 7,5), (-2;7), (-2;8), (0;7) і око (5;5)
а) (9,5;8), (11;8), (12;8,5), (12;11), (12,5;13), (14;14), (15;13), (15;9), (14,5;7), (13,5;3), (12;1,5),
(11;1), (10;1,5), (10;2), (10,5;2,5), (11;2,5), (11;3),(10,5;4), (11;5), (6;5,5), (7;3), (6;2,5), (6;1.5),
(7;1), (8,5;1,5), (9;2), (9;4), (10;3,5), (10,7;3,5) ;
б) (7,6), (7,5;6,5), (9;7), (9,5;8), (10;8,5), (9,5;8,5), (10;9), (10;10), (6,5;7), (2;6), (3,5;6), (2,5;5,5), (4;5,5), (3,5;5),(4,5;5), (6,5;6), (7;6)
в) (3,5;6,5), (3;7,5), (2;8), (2;10,5), (3;9,5), (4;10,5), (5;11), (6;11), (7;12), (8,5;13), (8,5;12), (9,5;10), (9,5;9,5)
г) очі (4,5;8) колоR=5мм і коло R =6мм
(7;9) коло R=2мм і коло R=6мм
ніс (6,5;7) півколо
рот (6,5;8) коло R=2мм
а) (6;-5), (6,4;-4), (6;-3), (5;-0,5), (4;1), (4;2), (6;5), (6;7), (6;9), (7;13), (7;14), (6;13), (6,3;16), (6,5;15), (6;17), (4,5;14), (4,2;15), (3,5;13), (3,5;16), (3;14), (3;12), (1;7), (0,5;5), (1;4), (2;2), (2,5;1), (4;1) ,
б) (0,5;5), (-0,5;6), (-1;7), (-1,2;9), (-2;11), (-2;13), (-1;16,5), (-3;14), (-2;17), (-1;19), (-1;20),
(-3;17), (-3;18), (-2;21), (-4;18), (-4;20), (-5,5;17,5), (-5;19), (-6;18), (-7;10), (-6,5;7), (-6;5),
(-5;3), (-4;1), (-3;0,5), (-4;-2), (-6;-5), (-5;-5), (-7;-8), (-9;-11), (-7;-10), (-7,5;-13), (-6;-11),
(-6;-13), (-5;-11), (-5;-12), (-3;-7), (-3;-9), (-4;-10), (-3,5;-10,2), (-4;-11), (-2;-9), (-2;-9,2),
(-1;-9), (-2,3;-10,2), (-1,8;-10,3), (-2;-11,5), (-1;-11), (-0,5;-9), (-1;-7), (0;-6), (1;-4), (3;-4), (5;-4,4),
(6;-5)
око: (5;-3,5)
(-11;3), (-14;3), (-14;4), (-11;7), (-7;7), (-5;5), (-2;5), (3;4), (4;5), (7;4), (9;3), (15;3), (18;5), (19;7),
(19;4), (16;1), (14;0), (10;-2), (7;0), (6;-1), (9;-4), (8;-5), (6;-6), (4;-8), (4;-10), (2;-9),
(1;-10), (1;-9), (-1;-9), (2;-7), (4;-4), (2;-2), (1;-2), (-1;-3), (-2;-4), (-5;-5), (-6;-6), (-8;-6),
(-10;-7), (-9;-5), (-11;-6), (-10;-4), (-7;-4), (-5;-3), (-4;-2), (-4;-1), (-5;0), (-7;0), (-8;1), (-9;1),
(-10;2), (-12;2), (-13;3). Праві лапки: (-4;-1), (-6;-2), (-8;-2),
(-9;-1), (-12;0), (-13;-2), (-12;-2), (-12;-4), (-11;-3), (-10;-4), (-10;-3), (-7;-4), (2;-2), (1;-4),
(6;-6), (2;-10), (3;-10), (3;-11), (4;-11), (4;-12), (5;-11), (6;-12), (7;-10), (8;-10), (7;-9), (7;-7), (6;-6). Око:(-11;5), (-10;5), (-10;-6), (-11;5).
Доповнення до малюнку: (1;0), (2;-2), (-1;0), (-1;-3), (-5;0), (-5;1).
(-6;-1), (-5;-4), (-2;-6), (-1;-4), (0;-5), (1;-5), (3;-7), (2;-8), (0;-8), (0;-9), (3;-9), (4;-8), (4;-4),
(5;-6), (8;-4), (8;0), (6;2), (4;1), (0;1), (-2;2), (-6;-1), (-10;-2), (-13;-4), (-14;-7), (-16;-9),
(-13;-7), (-12;-10), (-13;-14), (-10;-14), (-10;-13), (-9;-13), (-10;-9), (-5;-9), (-5;-15), (-2;-15),
(-2;-13), (-2;-10), (-1;-10), (-1;-11), (-2;-13), (0;-15), (2;-11). (2;-9) і (0;-2) і (4;-2).
(0;0), (-3;-1), (-4;-4), (-4;-8), (-6;-10), (-6;-8,5), (-5;-7), (-5;-1), (-3;1), (-1;2), (-2;3), (-3;5),
(-5;3), (-5;5), (-7;3), (-7;5), (-9;2), (-9;5), (-6;8), (-4;8), (-3;6), (-1;7), (1;7), (0;9), (-3;8), (0;10), (-3;10), (0,12), (-3;12), (-1;13), (2;13), (0;15), (2;15), (4;14), (6;12), (5;10), (4;9), (3;7), (7;5), (9;8), (9;11);
(7;14), (7;16), (9;17), (10;17), (11;16), (14;15), (10;15), (14;14), (11;14), (10;13), (11;11), (11;8),
(10;5), (8;2), (7;1), (4;0), (2;-2), (3;-4), (4;-5), (6;-6), (8;-8), (9;-10), (7,5;-9),
(7;-8), (6;-7), (2;-5), (1;-3), (0;0), око (9,5;16)
(-7;4,5), (-8;5), (-10,5;3,5), (-10;3), (-7;4,5), (-5;5,5), (-5,5;8), (-5;8), (-4,5;6), (-4;6), (-3;8),
(-2,5;8), (-3;6), (-2,5;5,5), (-3;4,5), (-2;2), (0;1), (4,5;0), (7;4), (8;4), (5,5;0), (6;-5), (4,5;-6),
(4;-5), (4,5;-4,5), (4;-4), (3,5;-3), (4;-4), (3;-6), (-1,5;-6), (1,5;-5,5), (2,5;-5), (2,5;-4,5), (3,5;-3,5),
(2,5;-4,5), (2;-5), (2;-4), (1;-5), (1;-4,5), (0;-5), (0;-6), (-2;-6), (-1,5;-5), (-1;-5), (-1;-4,5),
(-2;-4,5), (-2,5;-6), (-4;-5), (-3,5;-2,5), (-3;-2,5), (-3,5;-4), (-4;-1), (-4,5;0,5), (-4,5;1), (-5,5;0),
(-6;0,5), (-6,5;-1), (-8;0), (-9;-1), (-10;3), око: (-5,5;3,5), (-5,5;4,5), (-4,5;4,5), (-4,5;3,5),
(-5,5;3,5).
(1;7), (0;10), (-1;11), (-2;10), (0;7), (-2;5), (-7;3), (-8;0), (-9;1), (-9;0), (-7;-2), (-2;-2), (-3;-1),
(-4;-1), (-1;3), (0;-2), (1;-2), (0;0), (0;3), (1;4), (2;4), (3;5), (2;6), (1;9), (0;10), око (1;6)Жираф
(-2;-14), (-3;-14), (-3,5;-10), (-3,5;0), (-4;2), (-7;16,5), (-8;16,5), (-11;17), (-11;17,5), (-9;18),
(-7,519), (-6,5;20), (-6;19,5), (-6;19), (-5;18), (-4;13,5), (0;5), (6;3), (8;0), (6;2), (7;0), (8;-5), (9,5;-14), (8,5;-14), (7,5;-8,5), (4,5;-3,5), (0,5;-3,5), (-1;-5,5), (-1,5;-9), (-2;-14), око: (-8;20)
(2;12), (2;13), (3;13,5), (4;13,5), (5;13), (3;4), (8;4), (6;1), (3;1), (2;2), (2;4), (4;11), (4;12,5), (3,5;12,5), (2;11), (2;12), (3;12), и (3;3), (4;2), (6;2), і (2,5;12,5).
Домашнє завдання : обрати два малюнки та побудувати їх на координатній площині за їхніми координатами.
Дата уроку :05.05.20
Тема уроку :Координатна площина.
Коли ми вже побудували координатну площину , на ній шукаємо нашу першу точку , що має координати ( -4;2).
Тоді наступну точку з координатами (-3,4).Після того , коли знайшли другу точку , потрібно їх з"єднати відрізком .
Дивимось!
Наступна точка у нас має координати (2;4), будуємо її, та з"єднуємо з попередньою.
Таким чином зображуємо усі точки, координати яких нам відомі, не забуваючи відразу з"єднувати їх відрізками.
Після того як ви побудуєте усі точки, у вас повиннен отриматись малюнок.Ось , що у мене отрималось!
А тепер завдання для вас.Я даю точки з координатами , а ви вибираєте будь-який комплект та будуєте.
1) (-5; 4), (-7; 4), (-9; 6), (-11; 6), (-12; 5), (-14; 5), (-12; 4), (-14; 3), (-12; 3), (-11; 2), (-10; 2), (-9; 1), (-9; 0), (-8; -2), (0; -3), (3; -2), (19; -2), (4; 0), (19; 4), (4; 2), (2; 3), (6; 9), (10; 11), (3; 11), (1; 10), (-5; 4),
око (-10,5; 4,5).
2) (3; 0), (1; 2), (-1; 2), (3; 5), (1; 8), (-3; 7), (-5; 8), (-3; 4), (-6; 3), (-3; 3), (-5; 2),(-5; -2), (-2; -3), (-4; -4), (1; -4), (3; -3), (6; 1), (3; 0) та (-1; 5).
3) (-1; 4), (-2; 1), (-3; 2), (-4; 2), (-4; 3), (-6; 4), (-6; 6), (-8; 9), (-7; 10), (-6; 10), (-6; 11), (-5; 10), (-4; 10), (-3; 9), (-1; 9,5), (1; 9), (3; 10), (4; 11), (4; 16), (3; 18), (5; 17), (6; 17), (5; 16), (6; 12), (6; 9), (4; 7), (1; 6), (2; 5), (5; 4), (5; 3), (4; 4), (1; 2), (1; 0), (3; -4), (4; -5), (1;-7), (1; -6), (0; -4), (-2; -7), (-1,5; -8), (-5; -7), (-4; -6), (-5; -4), (-7;-5), (-7; -7), (-6,5; -8), (-10,5; -8), (-10; -7), (-10; -6), (-11; -7), (-11; -8), (-14; -6), (-13; -5), (-12; -3), (-13; -2), (-14; -3), (-12; 1), (-10; 3), (-8; 3), (-6; 4),
око (-1; 7).
4) (-10; -2), (-11; -3), (-10,5; -5), (-11; -7), (-12; -10), (-11; -13), (-13; -13), (-13,5; -7,5), (-13; -7), (-12,5; -5), (-13; -3), (-14; -1), (-14; 2), (-15; -6), (-15; -3), (-14; 2), (-11; 4), (-10; 8), (-8; 9),(-6; 8), (-5; 5), (-3;8),(-1;9), (0;8), (0,5;6), (0,5;4), (3;2,5), (4;3), (5;4), (6;6), (8;7), (9,5;7), (10;6), (11,5;5,5), (12;5), (12;4,5), (11;5), (12;4), (11;4), (10;3,5), (10,5;1,5), (10;0), (6;-3),(2;-5), (1,5;-7), (1,5;-11), (2,5;-13), (1;-13), (0;-5), (-0,5;-11), (0;-13), (-1,5;-13), (-1,5;-7),(-2;-5), (-3;-4), (-5;-4,5), (-7;- 4,5), (-9;-5), (-10;-6), (-9;-12), (-8,5;-13), (-10,5;-13), (-10;-9,5), (-11;-7),
око (8,5;5,5)
5) (4;-4), (4;-6), (8,5;-7,5), (9;-7), (9;-6), (9,5;-5), (9,5;-3,5), (10;-3), (9,5;-2,5), (4;5), (3;6), (2;6), (0;5),(-3;5), (-7;3), (-9;-1), (-8;-5), (-8;-7), (-4,5;-8), (-4,5;-7), (-5;-6,5), (-5;-6), (-4,5;-5), (-4;-5), (-4;-7), (-1;-7),(-1;-6), (-2;-6), (-1;-4), (1;-8), (3;-8), (3;-7), (2;-7), (2;-6), (3;-5), (3;-6), (5;-7),(7;-7),
вухо (6;-4), (6;-3), (7;-2,5), (7,5;-3),
око (8;-6)
6)(-2;2), (-2;-4), (-3;-7), (-1;-7), (1;4), (2;3), (5;3), (7;5), (8;3), (8;-3), (6;-7), (8;-7), (10;-2), (10;1), (11;2,5),(11;0), (12;-2), (9;-7), (11;-7), (14;-2), (13;0), (13;5), (14;6), (11;11), (6;12), (3;12), (1;13), (-3;13), (-4;15),(-5;13), (-7;15), (-8;13), (-10;14), (-9;11), (-12;10), (-13;9), (-12;8),(-11;9), (-12;8), (-11;8), (-10;7), (-9;8),(-8;7), (-7;8), (-7;7), (-6;7), (-4;5), (-4;-4), (-6;-7), (-4;-7), (-2;-4),
око (-7;11)
8) (1;-3), (2;-3), (3;-2), (3;3), (4;3), (5;4), (5;6), (4;7), (3;7), (2;6), (3;5), (3;5,5), (4;5), (3;4), (2;5), (-3;5),(-4;6), (-4;9), (-5;10), (-5;11), (-6;10), (-7;10), (-7;8), (-9;8), (-9;7), (-8;6), (-6;6), (-7;3), (-6;2), (-6;-1), (-7;-2), (-7;-3), (-6;-3), (-4;-2), (-4;2), (1;2), (2;-1), (1;-2), (1;-3)
Дата уроку :04.05.20
Тема уроку :Координатна площина.
Переглянути відео, опрацювати 34 параграф, зробити конспект та вивчити основні математичні терміни.
Дата уроку :30.04.20
Тема уроку :Паралельні прямі , їх побудова.
Якщо ви були уважними , то вже помітили , що в 33 параграфі мова йшла не тільки про перпендикулярні прямі , а й про паралельні , то ще раз будь ласка ознайомтесь з даним параграфом та переглянте відео як будуються паралельні прямі.
Дата уроку :29.04.20
Тема уроку : Перпендикулярні прямі , їх побудова.
Перегляньте будь ласка відео, в якому показують як вірно будувати перпендикулярні прямі за допомогою косинця, а також відкрийте ваші підручники на параграфі 33 та пригадайте, які прямі називаються перпендикулярними. На сьогоднішньому уроці ми розглянемо наступні завдання :
1. Побудуйте квадрат ABCD зі стороною 25 мм . Запишіть: а) які прямі перпендикулярні до прямої АВ; б) перпендикуляри до прямої CD та їх довжини.
2. Дано пряму с, яка розташована не горизонтально, і точку D. Проведіть через точку D пряму, перпендикулярну до прямої с, якщо: а) точка D лежить на прямій с; б) точка D не лежить на прямій с.
3. Побудуйте різносторонній гострокутний трикутник ABC та проведіть перпендикуляри BD, AM, CK з вершин трикутника до його сторін.
4. На рисунку AB перпендикулярніCD; кутBOM =30°; обчислити кут DOM; кут АОМ.
Додаткові вправи повторення
5. Розв'яжіть рівняння 0,2 - 5(3,2х – 1) = (13 – 25х) · 0,4.
6. Сума двох послідовних цілих чисел - 11. Знайдіть ці числаДомашнє завдання : повторити параграф 33, та виконати завдання :
2. Прямі АВ CD перпендикулярні. О — їх точка перетину . Кут NOA становить третю частину кута СОА. Знайдіть величини кутів NOA, NOC, DON, NOB.
3. Сума двох послідовних цілих чисел дорівнює 17. Знайдіть ці числа.
Дата уроку :28.04.20
Тема уроку : Перпендикулярні прямі , їх побудова.
Перегланути відео , опрацювати параграф 33 та виконати класну роботу.
Дата уроку :27.04.20
Тема уроку :Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок № 9
1. Розв'яжіть рівняння: а) 2х – 16 = -5х - 30; б) 8,5 - 2,15х = 3,05х - 9,5.
2. Розв'яжіть задачу складанням рівняння:
Рюкзак важчий від валізи у 2,4 раза. Яка маса валізи, якщо вона менша від маси рюкзака на 9,1 кг?
3. При яких значеннях змінної справджується рівність?
а) 5/2у - 1,27 = 3/4у - 4,77;
б) 0,4(х – 9) = 0,7 + 0,3(х + 2).
4. У трьох цехах заводу 270 верстатів. У першому втричі більше, ніж у третьому, а в другому — на 20 верстатів більше, ніж у третьому. Скільки верстатів у третьому цеху?
5. Відшукайте корінь рівняння: а) ; б) (5у + 7)(2у – 0,4) = 0.
6. Сума двох чисел дорівнює 138. Знайдіть ці числа, якщо 2/9 одного з них дорівнює 80 % другого.
Дата уроку :23.04.20
Тема уроку : Розвязування текстових задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота.
Дата уроку :22.04.20
Тема уроку : Розвязування текстових задач за допомогою рівнянь.
Дата уроку :21.04.20
Тема уроку : Розвязування текстових задач за допомогою рівнянь.
Передивіться будь ласка відео.
Дата уроку : 16.04.20
Тема уроку : Рівняння. Основні властивості рівняння. Самостійна робота.
Дата уроку : 15.04.20
Тема уроку : Рівняння. Основні властивості рівняння.
Дата уроку : 14.04.20
Тема уроку : Рівняння. Основні властивості рівняння.
Дата уроку : 13.04.20
Тема уроку : Рівняння. Основні властивості рівняння.
Переглянте будь ласка відео .Опрацюйте параграф 31 вашого підручеика, зробіть маленький конспект , який буде містити основні правила даної теми.
Дата уроку : 09.04.20
Тема уроку : Розкриття дужок .
Домашнє завдання
1. Розкрийте дужки і знайдіть значення виразу:
а) - 32 - (53 - 72); б) 40 - (- 17 + 35); в) - 12 + (- 32 - 17);
г) - 3,8 -(-8,1+ 3,9); д) 7,5 + (- 8,4 + 7).
2. Спростіть вираз:
а) -0,24 - (5,6 - а); б) 4,1 - (5,2 + b - 1,5);
в) - (-5 + а) - 7,2; г) - (а – 6) + (4,2 + а – 5,8).
Вправи на повторення
1. Периметр трикутника ABC дорівнює 15 см . Довжина сторони АВ становить 44 % периметра, а довжина сторони ВС становить 2/3 довжини сторони АВ. Яка довжина сторони АС?
2. Розв'яжіть рівняння: а) 5 + х = -7,8; б) 4 – х = -1,2.
Дата уроку : 08.04.20
Тема уроку : Розкриття дужок .
Сьогодні попрацюємо наступним чином, розв"яжемо декілька завдань та напишемо невеличку самостійну роботу.
Отже, відкрили свої зошити, записали сьогоднішнє число та Онлайн робота.
Дата уроку : 07.04.20
Тема уроку : Розкриття дужок
Дата уроку : 06.04.20
Тема уроку : Розкриття дужок
Дата уроку : 02.04.20
Тема уроку :Подібні доданки та їх зведення .Самостійна робота.
Дата уроку : 01.04.20
Тема уроку :Подібні доданки та їх зведення .
Дата уроку : 31.03.20
Тема уроку : Подібні доданки та їх зведення .
Продовжимо з вами розглядати попередню тему , а тому давайте пригадаємо з вами як можна звести подібні доданки, проглянувши відео.
Дата уроку : 30.03.20
Тема уроку : Подібні доданки та їх зведення .
Опрацюйте параграф 30 та розглянте відео з даної теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар