фізика , 7 кл, 2022/2023

Дистанційне навчання фізика 7 кл.

7 клас. Фізика. Тиск твердих тіл, рідин та газів - YouTube






Дата уроку : 28.05.20







Тема уроку : Підсумкова контрольна робота за рік.


__________________________
1. Назвіть дію людини, у якій виявляється явище інерції?
А Рух на велосипеді із сталою швидкістю.
Б Вимірювання часу за допомогою секундоміра.
В Забивання молотком цвяхів у дошку.
Г Вимірювання довжини мірною стрічкою.

2. Що таке маса тіла?
А Фізична величина.                      Б Одиниця вимірювання.
В Фізичне явище.                           Г Значення фізичної величини.

3. Чому дорівнює густина речовини?
А Добутку маси речовини на її об’єм.
Б Масі об’єму даної речовини.
В Відношенню об’єму речовини до її маси.

4. Чи однакову інертність мають металева і пластмасова кулька з однаковим об’ємом? Чому?
А Ні. Більшу інертність має пластмасова кулька, тому що у неї менша маса.
Б Ні. Більшу інертність має металева кулька, тому що у неї більша маса.
В Так. Інертність кульок однакова, тому що вони мають однаковий об’єм.
Г Так. Інертність кульок однакова, тому що вона не залежить від маси.

5. Що треба знати про силу, щоб визначити результат її дії?
А Напрям, довжину і точку прикладання.
Б Точку прикладання і величину.
В Величину, напрям і точку прикладання.
Г Напрям і точку прикладання.

6. Місткість каністри 10 л. Скільки кг бензину в неї можна налити? Густина бензину 710 кг/м3 .
А 7,1 кг.                 Б 71 кг.              В 0,71 кг.                Г 0,071 кг.

7. Чи можна відповісти на запитання: яке тіло має більшу інерцію —
м’яч для великого тенісу або кулька для малого тенісу?
А Можна. Більшу інерцію має м’яч для великого тенісу.
Б Можна. Більшу інерцію має кулька для малого тенісу.
В Не можна. Інерція — це процес, а не властивість тіла.
Г Не можна. Інерція — це явище, а не властивість тіла.

8. Залізний, мідний та алюмінієвий стержні мають однакові перетини і масу. Який зі стержнів має меншу довжину?
А Залізний.                   Б Мідний.
В Алюмінієвий.            Г Довжини стержнів однакові.

9. Визначте масу зливку золота об’ємом 10 см3.
А 0,0193 кг.                  Б 19,3 кг.           В 0,193 кг.             Г 1,93 кг.

10. На важіль діє сила 5 Н. Який момент цієї сили, якщо її плече дорівнює 40 см?
А 4 Н*м.             Б 2 Н*м.               В 5 Н*м.                  Г 20 Н*м.

11. За який час двигун потужністю 500 Вт виконає роботу 3000 Дж?
А 6 с.                Б 8 с.                   В 40 с.                   Г 20 с.

12. Яке перетворення енергії відбувається при падінні тіла?
А Кінетична енергія перетворюється на кінетичну.
Б Потенціальна енергія перетворюється на потенціальну.
В Потенціальна енергія перетворюється на кінетичну.
Г Кінетична енергія перетворюється на потенціальну.

13. Який виграш у силі забезпечує рухомий блок?
А У 6 разів.             Б У 4 рази.             В У 8 разів.              Г У 2 рази.
14. Насос за 10 хв викачує з колодязя воду об’ємом 6 м3. Яка потужність двигуна, якщо глибина колодязя 8 м?
А 0, 8 кВт.               Б 8 кВт.                В 80 кВт.                    Г 0,08 кВт.

15. Чи могло б тіло мати кінетичну енергію, якби в нього не було такої властивості, як інертність?
А Так, оскільки кінетична енергія залежить від швидкості тіла.
Б Так, оскільки кінетична енергія залежить від сили, що діє на тіло.
В Ні, оскільки у такому випадку маса тіла дорівнювала б нулю.
Г Ні, оскільки у такому випадку швидкість тіла дорівнювала б нулю.

16. Тіло вагою 15 Н переміщується по горизонтальній поверхні на відстань 5 м. Чому дорівнює робота сили тяжіння на цьому шляху?
А 75 Дж.               Б 750 Дж.             В 7,5 Дж.              Г 0.

Чекаю на фотозвіт!





Дата уроку : 26.05.20






Тема уроку : Дистанційна контрольна робота.

https://naurok.com.ua/test/start/522224

Чекаю на фотозвіт!!!


Дата уроку : 21.05.20





Тема уроку : Коефіцієнт корисної дії механізмів. Лабораторна робота № 12. Вивчення ККД  простого механізму.




При використанні механізмів, завжди здійснюється робота, що перевищує роботу, яка необхідна для досягнення поставленої мети, тому розрізняють повну або затрачену роботу — Aз і корисну роботу — Aк.
Наприклад, необхідно підняти вантаж масою m на висоту h.
У цьому випадку корисна робота затрачується на подолання сили тяжіння, що діє на вантаж.
При рівномірному підйомі вантажу, ця робота може бути знайдена наступним чином:
Aк=Fs=mgh
Якщо для підйому вантажу застосовують блок або будь-який інший механізм, то,
крім сили тяжіння вантажу, доводиться долати ще й силу тяжіння частин механізму, а також діючу в механізмі силу тертя.

Більш того, виграючи в силі, завжди програють у відстані, що також впливає на роботу.
Все це призводить до того, що здійснена за допомогою механізму затрачена (повна) робота завжди  більша від корисної роботи:
Aз>Aк або AкAз<1.
Відношення корисної роботи до повної роботи називається коефіцієнтом корисної дії механізму.
Скорочено коефіцієнт корисної дії позначається ККД.
ККД=AкAз.
Щоб знайти ККД механізму, треба корисну роботу поділити на роботу, яка була затрачена при використанні даного механізму.
Зазвичай ККД виражають у відсотках і позначають грецькою літерою η «ета».
η=AкAз100%

Зверни увагу!
ККД будь-якого механізму завжди менше 100.
Конструюючи механізми, прагнуть збільшити їх ККД. Для цього зменшують тертя в осях механізмів та їх вагу.

Відкрили ваші підручники на ст.192.Написали тему, мету, обладнання , хід роботи даної лабораторної роботи + табличка. Проглянули відео , записали всі дані та виконали обчислення, занесли до таблиці.




Домашнє завдання.Написати конспект та виконати лабораторну роботу.

Дата уроку : 19.05.20




Тема уроку : Лабораторна робота № 11 . Вивчення умови рівноваги важеля.

Робота з підручником: ст.190.Робимо традиційцний запис лабораторної роботи у своїх робочих зошитах. Хід роботи повинен містити таблицю , яка є у відео.




Не забуваємо про висновок !





Дата уроку : 14.05.20



Тема уроку :Момент сили.Умови рівноваги важеля.




Важіль — це тверде тіло, яке може обертатися навколо нерухомої осі — осі обертання.
Плече сили — це найменша відстань від осі обертання важеля до лінії, уздовж якої сила діє на важіль.
Умову рівноваги важеля, або правило важеля:
Умову рівноваги важеля правило важеля.
Момент сили — фізична величина, яка дорівнює добутку сили, що діє на тіло, на плече цієї сили:
Момент сили.
де M — момент сили; F — значення сили; d — плече сили.
Одиниця моменту сили в СІ — ньютон-метр:
[M] = Н·м.
Сила 1 Н створює момент сили 1 Н·м, якщо плече сили дорівнює 1 м.
Умова рівноваги важеля (правило моментів) формулюється так:
Важіль перебуває в рівновазі, якщо сума моментів сил, які обертають важіль проти ходу годинникової стрілки, дорівнює сумі моментів сил, які обертають важіль за ходом годинникової стрілки.
Правило моментів.
Домашнє завдання : переглянути відео, опрацювати параграф 46 , зробити та вивчити конспект .


Дата уроку : 12.05.20



Тема уроку : Прості механізми.


Тисячоліття тому назад  люди використовували всі роботи за допомогою сили своїх м’язів. З часом вони винайшли різні механізми, щоб полегшити свою працю. Люди переконалися в тому, що набагато легше пересувати вантажі, перекочуючи їх на котках. На основі цього вони винайшли колесо.  Згодом  винайшли новий  механізм. Важіль — найпростіший механізм, яким людина користувалася протягом тисяч років. Зображення важеля можна знайти на скелях і в папірусах давніх народів, на стінах стародавніх храмів Китаю, Індії тощо. Сьогодні приклади застосування важеля ми бачимо всюди. Найчастіше як важіль використовують довгий стрижень із закріпленою віссю обертання.
Вивчення нового матеріалу
Використовуючи різні пристосування, людина з незапам’ятних часів прагнула полегшити свою роботу, пов’язану з переміщенням і підйомом важких предметів. Більшість з них було винайдено ще до нашої ери. Ще давні єгиптяни використали похилу площину, щоб підняти важкі кам’яні блоки до вершини піраміди.
Кожному відомо, що важкі предмети можна зрушити з місця за допомогою досить довгого стрижня. Причому цей стрижень обертається навколо нерухомої точки опори. Це звичайно важіль.
Важіль — тверде тіло, яке може обертатися навколо нерухомої опори.
Важіль першого роду якщо прикладені сили розташовані по різні сторони від точки опори та спрямовані в один бік
  
Важіль ІІ роду.  Важіль другого роду якщо прикладені сили розташовані по один бік від точки опори та спрямовані в різні сторони
  
Властивість важеля першим сформулював Архімед (287-212 р. до н.е.)
Правило важеля:
Якщо на важіль діє пара сил, то він перебуває в рівновазі тоді, коли модулі сил обернено пропорційні плечам цих сил.
Для того, щоб зрівноважити більшу силу, потрібно щоб плече для меншої сили було довшим.
Розглянемо,  ще які  є пристрої для зміни  сил.














Домашнє завдання : орпацювати параграфи 44,45 , написати та вивчити конспект.



Дата уроку : 07.05.20



Тема уроку : Розв"язування задач.


 





Дата уроку : 05.05.20



Тема уроку : Механічна енегрія та її види. Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування.


Енергія. Слово «енергія» в перекладі з грецького означає «дія». Енергійним ми називаємо людину, яка активно рухається,виробляючи при цьому безліч різноманітних дій.

 Якщо тіла або система тіл можуть виконати роботу, то кажуть, що вони мають механічну енергію.

Здатність тіла виконувати роботу внаслідок зміни свого стану характеризують фізичною величиною, що називається механічною енергією, або просто енергією.

 Чим більшу роботу виконує тіло, тим більшу енергію воно має. Під час виконання роботи енергія тіла змінюється. Тому, механічна робота є мірою зміни енергії тіла.

Енергія позначається символом Е. Мірою зміни енергії є робота, томуодиницею енергії в СІ є джоуль (Дж).

У фізиці розрізняють два види механічної енергії: потенціальну і кінетичну.

Потенціальна (від лат. – можливість ) енергія - це енергія, яка визначається взаємним положенням тіл, або частин того самого тіла, що взаємодіють.

Потенціальну енергію має будь-яке підняте над поверхнею землі тіло або деформоване тіло.

Потенціальна енергія піднятого над поверхнею землі тіла залежить від йогомаси та висоти над поверхнею Землі. Чим більша маса тіла та висота його над поверхнею Землі тим більшу потенціальну енергію воно має.

Потенціальна енергія піднятого тіла на деяку висоту:

Потенціальна енергія пружно деформованого тіла:

Спостереження за явищами природи показують, що робота може виконуватись при русі тіл, а це значить, що рухомі тіла також мають запас енергії. Таку енергію називають кінетичною( від грецького – рух.)

Енергію, яку має тіло внаслідок свого руху, називають кінетичною і визначається за формулою:

        

де m – маса тіла, а v – швидкість руху, цього тіла.

Досить часто тіло має як потенціальну, так і кінетичну енергію. Наприклад, літак, який летить над Землею на певній висоті, має і потенціальну енергію, і кінетичну енергію.

Суму потенціальної і кінетичної енергії тіла називають повною механічною енергією тіла.

       

Якщо ізольовані від зовнішнього впливу тіла взаємодіють між собою силами тяжіння і пружності, то повна механічна енергія залишається незмінною під час руху:

Еп + Ек = const.

Енергія не виникає з нічого і не зникає, а тільки переходить з одного виду в інший.

   

Вчимось розв’язувати задачі.

Задача 1. Яку потенціальну енергію відносно Землі має тіло масою 100кг на висоті 10м?

Дано:

m = 100кг

h = 10м

  Розв’язування


Відповідь: Еп = 10кДж.

Еп -?

Задача 2. При русі зі швидкістю 72 км/год тіло має кінетичну енергію 600Дж. Чому дорівнює маса його тіла?


Дано:

υ=72км/год=20м/с

Ек = 600Дж

  Розв’язування



Відповідь: m = 3кг.
Source: https://fizmat.7mile.net/fizika-7/mekhanichna-energiya-ta-jiji-vidi-zakon-zberezhennya-ta-peretvorennya-energiji.html




Коли зберігається механічна енергія?
У всіх видів енергії є загальна властивість: енергія нізвідки не виникає й нікуди не зникає, вона лише переходить із одного виду в інший або від одного тіла до іншого. Це твердження називається законом збереження енергії.


Піднятий над Землею м’яч має певну потенціальну енергію. При його падінні ця енергія поступово зменшується. Однак збільшується його швидкість, що свідчить про збільшення кінетичної енергії. Максимальну кінетичну енергію м’яч має біля самої землі.
Отут його швидкість найбільша, а потенціальна енергія найменша, оскільки висота м’яча наближується до нуля.
Потенціальна енергія піднятого над поверхнею землі м’яча перетворилася на кінетичну енергію м’яча, що рухається. Якщо знехтувати опором повітря, то сума кінетичної й потенціальної енергій падаючого тіла залишається незмінною, тобто механічна енергія тіла зберігається.
Помітимо, що збереження механічної енергії не означає збереження кінетичної й потенціальної енергій окремо: так, при падінні тіла його потенціальна енергія перетворюється в кінетичну, а при коливаннях маятників потенціальна й кінетична енергії неодноразово перетворюються одна в одну.
Таким чином,
механічна енергія зберігається, якщо можна знехтувати тертям, тобто коли на тіло діють тільки сила ваги й сили пружності.
    Це твердження називають законом збереження механічної енергії.
    Помітимо, що збереження механічної енергії не означає збереження кінетичної й потенціальної енергій окремо: так, при падінні тіла його потенціальна енергія перетворюється в кінетичну, а при коливаннях маятників потенціальна й кінетична енергії неодноразово перетворюються одна в одну.
    Суму потенціальної й кінетичної енергії тіла називають його повною механічною енергією Е




    Приклади закону збереження механічної енергії












     а) Коливання пружинного маятника
    Вантаж на пружині опустили вниз.
    Після відпускання вантажу пружина стискується. У міру її стискання сила пружності пружини зменшується, значить, зменшується й потенціальна енергія пружини. Проте одночасно зростає кінетична енергія вантажу, тому що при розгоні угору збільшується його швидкість. Одночасно зростає й потенціальна енергія вантажу під дією сили ваги, тому що вантаж піднімається вище. У цьому прикладі енергія перейшла з одного виду в інші: з потенціальної під дією сили пружності в кінетичну й потенціальну під дією сили ваги.












    б) Коливання нитяного маятника
    Відхилимо кульку на нитці вправо й відпустимо: він рухається вліво, збільшуючи швидкість. Отже, кінетична енергія зростає. Одночасно кулька опускається, і в середньому положенні її потенціальна енергія стає найменшою. Однак у цей момент швидкість є найбільшою. Отже, за рахунок запасу кінетичної енергії кулька продовжує рухатися вліво, піднімаючись усе вище. Це призводить до зростання її потенціальної енергії. Одночасно швидкість зменшується, що призводить до зменшення кінетичної енергії кульки.
    У цьому прикладі енергія переходила з одного виду в інший: з кінетичної енергії в потенціальну енергію й навпаки.









    в) Гальмування тіла силою тертя
    На рисунку зображений потяг, що їде.
    Гальмівні колодки притиснулися до колеса. Сила тертя, що виникла між колесом і колодками, сповільнює обертання колеса, а отже, і швидкість потяга. Під час тертя вони нагріваються настільки сильно, що, торкнувшись рукою, можна одержати опік.

    Ми спостерігаємо перетворення енергії з одного її виду в інший й одночасно перехід від одного тіла до інших: кінетична енергія всього поїзда перетворювалася у внутрішню енергію його гальмівних колодок, коліс і навколишнього повітря. Цей приклад також ілюструє перетворення енергії з одного виду в інший й, одночасно, її перехід від одного тіла до інших.

    Домашнє завдання : опрацювати матеріал , написати та вивчити конспект , а також опрацювати параграфи 42 та 43.









    Дата уроку : 30.04.20



    Тема уроку :  Механічна робота. Потужність.






       Механічна робота – це фізична величина, яка характеризує дію сили на певне тіло і дорівнює добутку сили на шлях, що пройдений тілом у напрямку дії цієї сили.  
                                          Робота = сила×шлях
                                          A = Fl   або    A = Fs
    A робота, Дж;         F сила, Н;      l.s – шлях, м.
    Одиницею вимірювання роботи в СІ є джоуль (Дж). 
                                                  1 Дж = 1 Н ×1 м. 
    ×1м = 1ДЖ   - джоуль - це робота, яку виконує сила 1Н, переміщуючи тіло    на 1м у напрямі дії сили.
    C:\Documents and Settings\UserXP\Рабочий стол\images.jpgC:\Documents and Settings\UserXP\Рабочий стол\чч.jpgC:\Documents and Settings\UserXP\Рабочий стол\оо.jpg
        Ця одиниця названа на честь англійського фізика Джеймса Джоуля.
       Якщо напрям сили співпадає з напрямом руху тіла, то робота сили вважається додатною ( сила розганяє тіло).   
      Якщо напрям сили протилежний напряму руху тіла, то робота сили вважається від’ємною ( сила гальмує тіло).
                           C:\Documents and Settings\UserXP\Рабочий стол\index.jpg   C:\Documents and Settings\UserXP\Рабочий стол\Новый рисунок (6).png    C:\Documents and Settings\UserXP\Рабочий стол\inx.jpg
       Якщо напрям руху тіла перпендикулярний до напряму дії сили, то згідно з означення, така сила не виконує роботу, тобто механічна робота рівна нулю. Не виконується механічна робота і тоді, коли тіло під дією сили не рухається. Наприклад, з точки зору фізики не виконує роботу спортсмен, що нерухомо тримає штангу. Механічна робота на замкненому шляху вважається рівною 0 Дж.  
    C:\Documents and Settings\UserXP\Рабочий стол\аа.jpg          
        Людська цивілізація пройшла довгий шлях у своєму розвитку. В будь-який період для людини поставало питання виконання певної роботи. Взяти хоча б будівництво: від ручної праці до застосування сили підйомних кранів пройшли 
    тисячоліття. Обробіток землі також змінився від давніх часів: від використання м’язової сили, сили свійських тварин до використання потужної техніки. Одна і таж сама робота виконується набагато швидше з використанням техніки.
                                              
        Тобто робимо висновок, що для виконання певної роботи треба затрати різним виконавцям неоднаковий час. Швидкість виконання роботи характеризують потужністю.
      Потужність – це фізична величина, яка характеризує швидкість виконання роботи і чисельно дорівнює відношенню виконаної роботи до часу, за який цю роботу виконано.
                                
    А – робота (Дж),   t - час (с),    N – потужність  F — сила, яка виконує роботу; 
      v — швидкість руху.
         Одиниця потужності у системі СІ:    1 Вт = 1 Дж / 1 с 
        Як і для інших фізичних величин, для одиниці потужності існують похідні одиниці:
                           
        Одиниця потужності названа на честь англійського механіка Джеймса Уатта (1736-1819), який зробив значний внесок у теорію й практику побудови теплових двигунів.
                    C:\Documents and Settings\UserXP\Рабочий стол\watt10.jpg           
    Домашнє завдання : переглянути відео , ознайомитись з новими фізичними величинами, опрацювати параграф 30,31 ваших підручників , написати та вивчити конспект.




    Дата уроку : 28.04.20


    Тема уроку : Контрольна робота .













    Дата уроку : 23.04.20


    Тема уроку :Розв"язування задач.
    1. Каток масою 6000 кг під час роботи чинить на асфальт тиск 300 кПа. Чому дорівнює площа опори катка?                                                             
       А)   0,2 м²     Б)    0,1 м²    В)  0,01 м²
    1. Який тиск на найбільшій глибині Чорного моря (2210 м)  (ρ=1,03·10³кг/м³, g=9,8 Н/кг)?             А)  2 Мпа     Б)   22,3 Мпа    В)  20Мпа
    2. На якій глибині проводяться підводні дослідження, якщо на цій глибині тиск дорівнює 2000 кПа  (ρ = 10³ кг/м³, g = 10 Н/кг)? 
                          А)  2000 м    Б)   200 м    В)  20м
    1. Бак для води завдовжки 4 м, завширшки 1,5 м і заввишки 3 м. Яка сила діятиме на дно бака, якщо його наповнити водою?                                 
    А)  176,4 кН    Б)  170 кН    В)   150 кН
    1. Чому дорівнює тиск на найбільшій глибині Маріанського жолоба (11022 м) Тихого океану  (ρ = 1,03·10³кг/м³, g=9,8 Н/кг), враховуючи атмосферний?                                                                                                
    2.   А)  100 Мпа    Б)  111,36 Мпа    В)  111,26 Мпа


    Домашнє завдання : повторити все про тиск твердих тіл, рідин та газів, виконати задачі 3 та 4.







    Дата уроку : 21.04.20

    Тема уроку :Навчальний проект на тему :" Тиск твердих тіл, рідин та газів"
    Домашнє завдання : підготовити проект на тему : " Тиск твердих тіл, рідин та газів"








    Дата уроку : 16.04.20

    Тема уроку :Лабораторна робота № 10 .Зясування умов плавання тіла.


    Відкривши ст.152 ваших підручників, ми побачимо з вами нашу лабораторну роботу. В своїх зошитах ви повинні записати так як ми пишемо в лабораторних зошитах : дату уроку, лабораторна робота №10, тема, мета, прилади та матеріали, хід роботи, таблиця та наступні обчислення які будуть ,записати нижче під таблицею. Усі дані до цієї лабораторної роботи ви зможете взяти з відео. Не забуваємо, що в кінці повиннен бути висновок.









    Дата уроку : 14.04.20

    Тема уроку : Розв"язування задач.
    Продовжимо з вами розглядати  виштовхувальну силу в рідинах та газах , закон Архімеда  , виконуючи наступні завдання.









    Дата уроку : 09.04.20

    Тема уроку : Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон  Архімеда.

    Переглянути відео.




    Рідина тисне на дно і стінки посудини, а якщо всередину рідини помістити яке-небудь тверде тіло, то воно також зазнаватиме тиску. Рідина тисне на всі грані тіла, але тиск цей неоднаковий. Адже нижня грань тіла занурена у рідину більше, ніж верхня, а тиск з глибиною зростає. Тобто сила, яка діє на нижню грань тіла, буде більшою, ніж сила, яка діє на верхню  грань. Через це виникає сила, яка намагається виштовхнути тіло з рідини.

       На тіло, занурене в рідину, діє виштовхувальна сила — сила Архімеда.
       Нехай на верхню грань тисне зверху із силою F1 стовп рідини заввишки h1. На рівні нижньої грані тіла тиск створює стовп рідини заввишки h2. Цей тиск передається всередині рідини в усі боки.
       Отже, на нижню грань тіла знизу вгору із силою F2 тисне стовп рідини заввишки h2. Але h2, більша від h1, а значить, і модуль сили F2,більший за модуль сили
    F1. Тому тіло виштовхується з рідини із силою Fв, що дорівнює різниці сил F2 і F1, тобто
    Закон Архімеда: на тіло занурене в рідину або газ, діє виштовхувальна сила, яка дорівнює вазі рідини або газу, в об’ємі даного тіла.
    Архімед (Сіракузи, близько 287 рік до н.е.) – давньогрецький математик, фізик, інженер, винахідник та астроном.
      Закон Архімеда використовують і для повітроплавання. Уперше повітряну кулю в 1783 році створили брати Монгольф’є. У 1852 році француз Жиффар створив дирижабль — керований аеростат з повітряним рулем та гвинтом.
                         







    Дата уроку : 07.04.20

    Тема уроку : Розв"язування задач. Самостійна робота. 








    Дата уроку : 02.04.20

    Тема уроку :Сполучені посудини. Манометри .

    Опрацювати параграфи : 34, 36, 37. Написати конспект з малюнками , формулами та визначеннями. Переглянути відео з даної теми.


    Домашнє завдання : вивчити параграфи 34, 36,37.






    Дата уроку : 31.03.20
    Тема уроку : Атмосферний тиск . Вимірювання атмосферного тиску .Барометри.

    Опрацювати за підручником параграф 35 , зробити 
    конспект , продивитись відео .




    Домашнє  завдання .Опрацювати та вивчити параграф 35, знати усі фізичні терміни.
















    Немає коментарів:

    Дописати коментар